Aquariumbouw Zorona


NickM

Well-known member
Lid geworden
9 juli 2014
Berichten
675
Locatie
Duiven
Op het moment ben ik aan het mailen met Zorona voor een nieuwe bak. De offertes doe hij stuurt zijn bijna te mooi op waar te zijn. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Gr. Nick
 
Nee, hun prijzen zijn wel erg scherp.
Mocht je nog verder willen kijken bij een andere aquariumbouwer dan kan ik je Aqua-x design van Henk van der Grift in Kampen aanraden. Op hun site vind je verschillende modellen van de aquaria die ze bouwen. Bij hun is heel erg veel mogelijk wat eigen wensen betreft.

Succes en hobbygroet,
Jos Hut
 
Dankjewel voor je antwoord. Had bij hun ook een offerte aangevraagd. Alleen door hun ombouw wordt de bak dan te breed en diep. Om hem passend op mijn onderkast te maken zou ik dan ruimte moeten opofferen in het aquarium en dat wil ik niet. Dus ze vallen helaas af, ze maken wel erg mooie bakken.

Gr. Nick
 
Beste Nick,

Wij zorgen er altijd voor dat de klanten tevreden zijn. We scherpen de aquariums altijd, en werken de kit randen mooi af. Neem gerust eens een kijkje op onze facebook pagina:

https://www.facebook.com/aquariumbouwzorona

Met vriendelijke groet,

Rob Emeis
Aquariumbouw Zorona
 
Mijn keus was al op jullie gevallen meneer Emeis. Hoorde al her en der goede verhalen. Zal die van mij ook zeker hier plaatsen. Zodra het budget het toe laat zoek ik contact met jullie op voor een 180x70x70 aquarium. Met droogkamer en overloop. Twijfel zelf nog om 2 gaten erin te laten boren voor bodemafzuiging. Daar wil ik dan een fluval fx6 op aansluiten met behulp van pvc.

Met vriendelijke groet,

Nick Meijering
 
Hallo Nick, ik ga zelf ook een bak laten bouwen. Waarschijnlijk 230x100x75. Die wil ik laten draaien op 2 of 3 FX6 filters. Ik ben heel benieuwd hoe je dat bedoelt met de bodemafzuiging.
Kun je mij dat uitleggen?
 
Dit is al een oud topic en het is de bedoeling dat men hier een review post en niet vragen gaat stellen over het een en ander. Graag alleen reviews over Zorona posten en posten die hier niet aan voldoen zullen wij zonder verdere mededeling verwijderen.
 
Dit is al een oud topic en het is de bedoeling dat men hier een review post en niet vragen gaat stellen over het een en ander. Graag alleen reviews over Zorona posten en posten die hier niet aan voldoen zullen wij zonder verdere mededeling verwijderen.
Prima hoor, ik had een offerte gevraagd bij Zorona, maar hij heeft het te druk en gaat dus niet mijn aquarium bouwen. Dat was wel een teleurstelling aangezien ik best wat research had gedaan en juist bij hem was beland, mede omdat het een beetje in de buurt is.
 

Terug
Bovenaan