Aanstelling nilo1804 als nieuwe beheerder


Sterkte Niels met die Groninger.. ;);) en succes met je taken.
Haha, hij is zover ik weet ook een Grunneger en we kennen elkaar persoonlijk dus hij weet waar ie aan is begonnen:pp
 
Succes Niels!
 
Bedankt allen!!

Haha, hij is zover ik weet ook een Grunneger en we kennen elkaar persoonlijk dus hij weet waar ie aan is begonnen:pp
Bijna John, Drenthe,:DD Maar helaas al enkele jaren weg uit het mooie noorden:'(
 
Veel plezier met deze bevlogen aquarianen!
 
Bedankt allen!!


Bijna John, Drenthe,:DD Maar helaas al enkele jaren weg uit het mooie noorden:'(
Woonde jij toen in Borger? Of heb ik nu een andere in ged88en
 
Laatst bewerkt:
Woonde jij toen in Borger? Of heb ik nu een andere in ged88en
Klopt ja, voor de studie ben ik in 2017 naar Wageningen gegaan, en over 3 weken krijgen we de sleutel van ons huis in Vlaardingen, dus ook dan weer een nieuwe provincie
 
Klopt ja, voor de studie ben ik in 2017 naar Wageningen gegaan, en over 3 weken krijgen we de sleutel van ons huis in Vlaardingen, dus ook dan weer een nieuwe provincie
Ja maar in de vacature stond wel dat we een beheerder zochten die in Wageningen woont als ik het goed heb hoor:ROFLMAO::ROFLMAO:🤪
 
Klopt ja, voor de studie ben ik in 2017 naar Wageningen gegaan, en over 3 weken krijgen we de sleutel van ons huis in Vlaardingen, dus ook dan weer een nieuwe provincie
Ah.. zie je wel, ik ben dan wel 62jr, maar mn geheugen is nog prima. :)
 
Ja maar in de vacature stond wel dat we een beheerder zochten die in Wageningen woont als ik het goed heb hoor:ROFLMAO::ROFLMAO:🤪
Genoeg aquarianen hier in Wageningen dus een vervanger zoeken moet dan niet heel moeilijk zijn :pp

Ah.. zie je wel, ik ben dan wel 62jr, maar mn geheugen is nog prima. :)
:petjeaf:
 

Terug
Bovenaan