280*70*70 van Pieter_1983


ach ja een hobby kost geld he, hoeft gelukkig niet iedere week.

ik zei eerder geen kardinaaltjes maar mn vriendin heeft ze nu gezien en vind ze helemaal geweldig om er een grote school van te hebben :(
Ook weer waar, met een beetje geluk kun je gewoon kweken met de vissen die je hebt.
Is ook wel gaaf, alleen zin standaard visje :juggle:
 
ach ja een hobby kost geld he, hoeft gelukkig niet iedere week.

ik zei eerder geen kardinaaltjes maar mn vriendin heeft ze nu gezien en vind ze helemaal geweldig om er een grote school van te hebben :(

Kan je haar niet overhalen voor wat anders? Ben zelf erg gecharmeerd van de H. Flammeus / Rode Rio. Zat mooie kleine visjes ook ... maar de Rode Rio is zo goed als uitgestorven door vervuiling en dergelijke, door de hobby houden we de soort nog in stand, misschien is ze daar gevoelig voor? ;)
 
Ik heb er naar zitten kijken maar die zouden bij mij veel te warm zitten. Wel een leuke vis, maar gaat m niet worden.
 
In zo'n grote bak kan ik me trouwens wel voorstellen dat je 32 cory's haast niet ziet:Dk
 




Gisteren de indeling een beetje veranderd omdat ik er 2 moederplanten Echinodorus ingezet heb wilde ik er een beetje hout uit halen, net even 2 filmpjes gemaakt :)

En hier een overzichtsfototje

IMG_20171217_162758678.jpg
 
Prachtig, je hebt trouwens een mengeling van verschillende soorten hout of ziet ik dat verkeerd?

je hebt trouwens geen school middenzwemmers nodig, je cory´s bezetten zowel de onder als middenlaag zo te zien :) :rolleyes:
 
Ongelooflijk wat een mooie bak! Zal me een gezicht worden als je Altums erin zitten!
 
Vandaag weer even in Vianen bij Aqua Amazon geweest, heb nog een zelfde aantal corydoras besteld. En ze gaan kijken of ze grote kardinalen binnen kunnen krijgen. dus dat is ff afwachten wanneer ze die binnen krijgen.

ook gelijk 4 L nummers mee genomen.

2x de LDA 033 (Wildvang)
IMG_20171221_185500820.jpg



en 2x de L037(wildvang)

IMG_20171221_191110985.jpg


IMG_20171221_192424569.jpg
 
Waauw de 33 vind ik ook heel mooi! Tof aquarium!!
 
happynewyear.jpg


Gisteren grote vis er bij gekocht (staat er bovenop :p) iemand uit t dorp verkocht m via zo'n facebook marktplaats pagina, denk die hoort bij mij :p

Verder zitten er nu 87 kardinalen in bij Utaka vandaan en wat drijfplanten.

Morgen worden als het goed is nog wat planten en kleibollen naar me verzonden en de manucapuru's worden morgen besteld als het goed is, hoop dat ze lekker snel binnen komen.
 
Mooie bak Pieter en pas er wel op dat je die nieuwe vis niet vergeet eten te geven:Dk
 
Maanvissen_in_Quarantaine.jpg


Mn maanvissen hebben al een koppel gevormd terwijl ze in quarantaine zitten met al een mooie partij met eitjes :)
Zit niet in de planning om te gaan kweken als ik ze straks in huis heb, maar wel fijn om te zien dat ze het al snel naar hun zin hebben :)
 
Prachtig project en super mooi uitgevoerd:petjeaf:

groetjes John.
 

Terug
Bovenaan