Zwarte fantoom zalmen en dwerg goerami's.


F

felux_arnhem

Guest
Hallo,

Mijn bak is 80 cm lang, 35 cm diep en 40 cm hoog.

1 mannelijke dwerg Goerami
3 plaatjes (eentje gaat weg)
2 zwarte fantoom zalmen
6 khuli's
6 amano's
10 anetome helena.

Ik heb oo het moment een algen probleem dus ik heb een hele rits vissen verkocht en ik ga geen nieuwe kopen voordat dit probleem opgelost is

Maar wat zouden jullie mij aanbevelen? Dwerg goerami's houseb van koel tropisch water en ik wil op die temperatuur bouwen.

Alvast bedankt.
 
Waarom zou je vissen verkopen omdat je algen hebt?
Ook begrijp ik je probleem niet helemaal. Wil je je visbestand gaan aanpassen op je goerami's?

Het is makkelijk als je de waterwaarden door kan geven :)
 
Zie andere post van hemdan snap.je t hele verhaal. Probleem was onderanderr zware overbevolking ( dus veel tr zware belasting ) voor de bak
 
Ah vandaar. Dat was inderdaad ook de enige reden die ik kon bedenken om de vissen weg te doen... Wel goed van je dat je dat ook gedaan hebt!
 
Ben wel van mening nog dat hij de bak beter kan verplaatsen uit t directe zonlicht. Beste is vooralsnog om ervoor te zorgen dat er geen direct zonlicht in de bak zelf komt. Kan okk weer lijden tot alg
 
Overbelasting en teweinig ruimte.
 
Komt er ook niet maar er komt wel zon licht binnen dat weerkaatst wordt.
 
Kan iemand commentaar geven over welke vissen ik miet kopen of nig miet weg doen.

Houden plaatjes van koel tropisch water?
 
Je kan ook even kijken op

www.aquavisie.retry.org

Daar kan je per vis kijken wat ze nodig hebben en vandaar uit kan je ook zelf een afweging maken wat jezelf wil. Er is ook een zoekfunctie aanwezig waarop je kan instellen wat voor bakmaat welke laag etc.
Niet lullig bedoelt maar een klein beetje zelf onderzoek doen kan nooit kwaad natuurlijk. En je leert er heel veel van:)
 
@JoeriD, ik wilde even kijken naar die site uit eigen nieuwsgierigheid, alleen de link werkt niet.

Zou je eens willen kijken welke site je bedoeld, ik kom er even niet uit met zoeken, thanks!

Gr. Sanne
 
Juist zie bovenstaande:)

Dank u kellems
 
Ok� ik ga dus 6 extra zwarte fantoom zalmen halen en een goerami. Volgens de aquarium stock calculator zit ik op 80% maar ik ben er dan klaar mee.

Zo ga ik het houden tot mijn goerami's het leven laten.
 
Dank voor de juiste link!
 

Terug
Bovenaan