Zwanger of niet zwanger?


X

XDaniquex

Guest
Hoi hoi, ik heb nu al een lange tijd platy vissen alleen mijn probleem is dus dat ik iedere keer denk dat mijj platy vissen zwanger zijn of niet... ik zoek het iedere keer op op internet dus ik weet dat ze een dikke buik en een zwarte zwangerschaps vlek onder hun buik hebben... alleen iedere keer blijken ze dus niet zwanger te zijn misschien kunnen jullie me helpen?

20180911_144926.jpg


20180911_145056.jpg
 
Ik zou ze niet in een zogenaamd broedbakje doen want dat geeft stress maar gewoon de natuur in de bak zn gang laten gaan. Flink veel drijvers verhoogd de overlevingskans van de kleintjes.
 
Als je ze iedere keer uitvangt en in zo'n sterfbakje zet, ja dan zal ze geen jonkies werpen dat is allemaal veel te stressvol, zwangere vissen/mensen zijn erg gevoelig voor stress en kunnen daar zelfs aan overlijden, dus gewoon moeder natuur zijn gang laten gaan en niks doen.
 
Als je ze iedere keer uitvangt en in zo'n sterfbakje zet, ja dan zal ze geen jonkies werpen dat is allemaal veel te stressvol, zwangere vissen/mensen zijn erg gevoelig voor stress en kunnen daar zelfs aan overlijden, dus gewoon moeder natuur zijn gang laten gaan en niks doen.
Dat was geen antwoord op mijn vraag... plus als iemand het in een volgens jou sterfbakje wil doen doe overigens helemaal niet klein in moet ik dat zelf weten...
 
Dat was geen antwoord op mijn vraag... plus als iemand het in een volgens jou sterfbakje wil doen doe overigens helemaal niet klein in moet ik dat zelf weten...

Er is geen enkele reden om zo naar te reageren. Nicolien en jessica proberen je alleen maar te helpen. En ze geven juist goed advies.

Neem aan dat je er wel een mannetje bij hebt? Anders krijg je ook geen jonkies.

Laat moeder natuur idd zijn gang gaan. Wat drijfplanten of wat snelgroeiende stengelplanten waar ze tussen kunnen schuilen. en als ze zwanger zijn zul je vanzelf een aantal kleintjes zien rondzwemmen.
 

Terug
Bovenaan