Zuignapjes


E

Eremetaal

Guest
Voor mijn zelfbouw mos achterwand heb ik enkele tientallen zuignapjes nodig. Waar kun je die het beste kopen? Op internet veel sites voor mooie prijzen maar vaak komt er nogal veel verzendkosten bij wat het dan te duur maakt. Tips ?
 
Voor enkele tientallen kunnen de verzendkosten wel uit denk ik als je ze anders bij de LFS moet gaan halen... Anders meteen een voorraad visvoer ofzo meebestellen zodat je geen verzendkosten meer hebt of dat de verzendkosten wat meer in proportie zijn :engel:

Ik bestel hier weleens wat, met de stickerkorting is het echt niet duur: agradi (geen verzendkosten v/a 39 euro dus ik bestel meestal teveel LOL)
 
Bij lfs of aquarium webshops hebben ze meestal alleen maar die met het klemmetje voor een kabel/slangetje. Ik zoek die met een kopje zoals op onderstaande foto. Ik heb nu een site waar ze 0,17 PST kosten maar wel weer 4,50 verzendkosten. Misschien maar eens mailen of het niet als brievenbus post kan.
zuignap%2020%20mm%20knop%20830096.jpg
 
Jep dat is die site, maar helaas zitten zij ook vrij hoog wat betreft verzendkosten voor zoiets goedkoops.
 
�4,50 valt toch wel mee voor enkele tientallen? Als het niet door de brievenbus kan dan zijn de verzendkosten al meer dan �6,-

Past het wel door de brievenbus dan komt er een grote envelop bij, postzegels en het klaar maken voor verzenden.

Weet niet waar je ze anders gaat halen maar wellicht ben je dat bedrag dan al kwijt aan benzinekosten? Dan kun je toch beter thuis blijven niet :)

Grtz.
 
Dit is in ieder geval de goedkoopste die ik heb kunnen vinden.
Valt idd nog mee maar ik vind het altijd zonde van het geld, zo Nederlands ben ik dan ook wel weer. ;)

Maar goed als je ergens naartoe moet om te halen kost de benzine idd ook geld.
 
Dat is idd een interessante, moet ik alleen even kijken of die haakjes te verwijderen zijn. Bedankt voor de tip.
 

Terug
Bovenaan