Zuid amerikaanse bak met heros


Kellykellyy

Well-known member
Lid geworden
13 maart 2022
Berichten
242
Leeftijd
29
We hadden, ja heel duidelijk ‘hadden’, een 1m50 bak met 6 zuid amerikaanse cichliden, die bak is dus geknapt vannacht, geen idee waarom of hoe, gewoon zomaar een barst in de bodem 🤦‍♀️
Nu heb ik ze voorlopig in de 1m20 bak bij de mbuna’s wat tot nu toe wel goed gaat maar merk wel dat ze zo niet te lang kunnen blijven, is even een noodoplossing.

Nu is mij toen in de aquashop gezegd dat deze 6 in een 1m50 bak genoeg hebben, klopt dit ook?

Ik ga er 2 een andere woonst geven bij iemand anders, dus ik hou 4 heros over, kunnen ze met 4 in een 1m50? Zo niet, hoor ik graag jullie advies 👍🏼
 
Ik kijk heel vaak naar clips op Toutube van KGTropicals. Ik vind die kerel echt grappig en z'n vrouw heeft wel een irritante stem maar ze is best leuk.

Toevallig vorige week iets over Heros. Volgens hen één van de makkelijkste en vreedzaamste van de grotere cichliden, die je bijna overal wel bij kan hebben zonder problemen en helemaal niet zo veel eisen hebben.

Ik zou me niet te veel zorgen maken

gr
Mark
 
Ik kijk heel vaak naar clips op Toutube van KGTropicals. Ik vind die kerel echt grappig en z'n vrouw heeft wel een irritante stem maar ze is best leuk.

Toevallig vorige week iets over Heros. Volgens hen één van de makkelijkste en vreedzaamste van de grotere cichliden, die je bijna overal wel bij kan hebben zonder problemen en helemaal niet zo veel eisen hebben.

Ik zou me niet te veel zorgen maken

gr
Mark

Die kijk ik inderdaad ook

Gelukkig maar dan, zat net voor een tweedehands bak te kijken maar ze gooien je helaas niet dood met hele grote bakken 😅

Ik denk dat we maar eens moeten kijken voor een 2 meter bak en dan 1 visbestand houden, begin het een beetje beu te worden 🙈 alle ongeluk komt hier in 1 klap hoor

Ik merk wel dat mn mbuna’s erbij zwemmen als kippen zonder kop momenteel, dus er moet sowieso wel een oplossing komen 😅
 
Die kijk ik inderdaad ook

Gelukkig maar dan, zat net voor een tweedehands bak te kijken maar ze gooien je helaas niet dood met hele grote bakken 😅

Ik denk dat we maar eens moeten kijken voor een 2 meter bak en dan 1 visbestand houden, begin het een beetje beu te worden 🙈 alle ongeluk komt hier in 1 klap hoor

Ik merk wel dat mn mbuna’s erbij zwemmen als kippen zonder kop momenteel, dus er moet sowieso wel een oplossing komen 😅
ik heb een 2 meter bak die je mag overkopen met pomp etc. https://www.marktplaats.nl/plaats/m1847083145/view
prijs is discussieerbaar
 

Terug
Bovenaan