Zieke kempvis


In die 40 cm?

En gaat er dan geen lichtje bij je branden,zo van,,, Dit kan niet?????
 
Ja weet ik, maar ik weet niet waar ik hem moet verkopen. Als ik hem verkoop wil ik wel zeker weten dat hij het goed krijgt. Kan hij wel in zijn eentje bij een groep die al een herarchie heeft? Wordt hij dan niet van kant gemaakt? Weet iemand dan andere slaketende slakken of vissen die niet zo veel ruimte nodig hebben?
 
Hebben die vissen het nu dan goed? in 40 cm?

Wil je een Betta, dan alleen een Betta .


Zet je je vissen bij AAN geboden.
 
Ja mijn vissen verstoppen zich niet en voelen zich heel veilig en de botia speelt soms met de tetra's hij is niet agressief of teruggetrokken en de kempvis heeft het ook altijd goed gehad.
 
In 40 cm? Joey, Ik ben wel oud, maar ik ben niet gek,hoor.


Vissen voelen zich veilig???? hoe weet je dat?

Er zit gewoon teveel vis in.
Waarom heeft de kempvis waterzucht,denk je?

Maar,het is goed ,hoor.
 
Veel van die zogenaamde nano-visjes zijn zo actief, of houdt je met zo'n aantallen dat 40x40x40 cm nog steeds te klein is.
Zoals gezegd: aardig bakje voor een enkele Betta man, meer niet. Hoogstens een leuke sierslak of garnaaltjes.
 
@Macha&ivo

Helaas zal de kempvis niet meet lang leven. En ik ga mijn botia verkopen aan iemand waarvan ik zeker weet dat hij het goedkrijgt. De vissen die dan nog overblijven zijn 4 zwarte neons, 4 vuurneons en een borstelneus. Kan ik er dan nog een sierslak en garnaaltjes bijdoen zoja hoeveel garnaaltjes?
 
voor je borstelneus wordt 100 cm geadviseerd
zwarte neon en vuurneon wordt minimaal 60 cm geadviseerd
dus zou je hier nog wel iets bij zetten??
het visbestand is verre van ideaal voor dit bakje ook al verkoop je je botia
 

Terug
Bovenaan