Zelfbouw achterwand voor Juwel Rekord 800


J

justinthingy

Guest
Hoi zoals de titel zegt ben ik begonnen aan een zelfbouw wand voor mijn Juwel Rekord 800.
Ik heb dunne templex platen gekocht van 2cm dik hierop ga uitgesneden "stenen" kitten heb nu de eerste laag stenen gemaakt hierop komt nog een laag bij sommige en dan ga ik er vorm in brengen.

Zal vanavond even fotootje posten want dat gaat op het moment niet.
Ik weet dat ik mezelf extra werk heb gegeven had beter een dikke 5cm plaat kunnen halen en hier stenen uit gaan krassen maar dat is achteraf haha voor nu heb ik een leuk projectje waar veel tijd in gaat zitten.

alle tips zijn welkom!
Graag hoor ik ook van iemand hoe ik mijn verwarming element het beste kan weg werken en mijn in en uitvoer van mijn filter het is een Eheim 2213.

Dacht zelf gewoon het groene buisje met de gaten net onder het water met gaatjes schuin naar boven voor wat stroming en het kolfje gewoon in de back ergens in de hoek en dan het verwarming element proberen weg te werken met wat stenen ofzo?

Ik hoor het graag.

Justin-
 
Leuk ik ben benieuwd Justin,zat er zelf ook aan te denken maar heb ik allemaal geen geduld voor ;)

Je zou voor het verwarmingselement nog wat van het piepschuim kunnen maken in dezelfde kleur en vormen van de achterwand om h'm zo uit het zicht te maken.
Wel iets van sleuven maken zodat het water nog rond het element kan stromen vanwege een goede uitwisseling.
 
Ik zal eens gaan kijken! bedankt iedergeval
Het moet eigenlijk een adrenne breuksteen thema worden maar ben benieuwd hoe het eruit gaat zien haha

Heb ook lang getwijfeld of ik er wel aan zou beginnen maar tot nu vind ik het wel leuk om te doen :D
 

Terug
Bovenaan