1. De sponsors worden SOMS bezocht, dit levert inkomsten op om de server in de lucht te houden. Blijf dit doen!
  2. Bent u nog niet geregistreerd? Doe dat dan! U heeft dan toegang tot het hele forum! Bezoek de sponsors!

Zelfbouw achterwand (alweer)

Discussie in 'Zelfbouw projecten' gestart door Emmbillie, 16 feb 2017.

Aangepast zoeken
View Users: View Users
  1. Emmbillie

Emmbillie

Lid geworden:
    24 okt 2015
    Van mijn vorige bouw had ik nog erg veel materialen over, dus na een paar dagen worstelen tegen de jeukende handen ben ik weer begonnen met het maken van een achterwand.

Deze is net als de vorige 80x40 cm, misschien dat ik hem over een x aantal weken de oude wand laat vervangen, of door verkoop.

Helaas geen foto's gemaakt van het proces van piepschuimplaat Nasr vorm, maar uiteraard leg ik het graag uit voor degenen die nieuwsgierig zijn!

Groetjes!

IMG_3004.JPG IMG_3002.JPG IMG_3003.JPG IMG_3001.JPG

2. NLAnaconda

NLAnaconda

Lid geworden:
    28 jan 2014
    Gaaf zeg, toch wel benieuwd hoe je dit stadium hebt bereikt? Heb je dat allemaal met een stanleymesje zitten uitsnijden?

3. Emmbillie

Emmbillie

Lid geworden:
    24 okt 2015
    De grovere vormen wel inderdaad, de fijne lijntjes heb ik gesmolten met een soldeerbout!

4. Seabait

Seabait

Lid geworden:
    11 dec 2011
    Dat gaat zo te zien weer een meesterwerk worden,succes!

5. Emmbillie

Emmbillie

Lid geworden:
    24 okt 2015
    Dankjewel! Dat hoop ik :D
    Deze gaat wel leuk worden. Misschien dat ik hen de oude wel verkoop en deze lekker hou ;)

Nu bezig met de basiskleuren, tegellijm en acrylverf gemengd. Word het lekker stevig van.

IMG_3145.JPG

6. NLAnaconda

NLAnaconda

Lid geworden:
    28 jan 2014
    Gaaf zeg, net echt! Maar neem je geen bodem?

7. Emmbillie

Emmbillie

Lid geworden:
    24 okt 2015
    Bedankt!
    Jawel hoor, uiteraard niet bijzonder veel, zo kan je het wat beter zien (onderkant).
    Met een laagje van 2cm hebben de bodembewoners dan ook nog een beetje te graven.

IMG_3146.JPG

Aangepast zoeken