Zeeaquarium Eheim wit 270ltr verkopen


H

Het Visje

Guest
Graag wil ik mijn aquarium verkopen. Om marktplaats heb ik al mijn aquarium te koop staan maar ik krijg steeds belachelijke biedingen. Wat zou mijn aquarium volgens jullie waard zijn?
Marktplaats
En heeft een van jullie interesse om mijn aquarium te kopen?
 
Het is een moeilijke maat van bak om te verkopen en de verlichting vind ik voor een zeebak zeker niet toereikend.
Ikzelf heb geen interesse maar je vraagprijs lijkt me toch niet hoog.
300 euro is een faire vraagprijs, alleen zal je moeten wachten tot iemand deze maat van bak wil hebben.


Succes.
 
Dankjewel voor je antwoord. Was heel benieuwd wat anderen zouden denken van de vraagprijs aangezien sommigen op marktplaats echt doen alsof ik de hoofdprijs vraag ervoor.
 
Het Visje zei:
Dankjewel voor je antwoord. Was heel benieuwd wat anderen zouden denken van de vraagprijs aangezien sommigen op marktplaats echt doen alsof ik de hoofdprijs vraag ervoor.

Dat is natuurlijk een beetje het spelletje.

Ik vind het een mooi formaat bak en heb hem zelf ook op MP voorbij zien komen. Ik zou graag zo'n bak als zoetwaterbak willen hebben, daarom is bij voor mij te duur door alles wat er aan zoutwaterspullen bij komt. En de waterschade is erg jammer.

Succes met de verkoop.
 
Om er goed een zeeaquarium van te maken moet de koper betere verlichting hebben, wat al gauw 200-300 euro kost.
Idd ook jammer van de waterschade.

Zoals de bak nu is kan de koper niet veel mee (leders en makkelijke lps), dus ik denk dat het rond de 200 euro waard is.
 

Terug
Bovenaan