wormen


jitte zei:
Bedankt voor de reacties, @jessicapilon moet er dan een vis in? Als die ze eten.

@C�dric Vleminckx Ik heb alleen garnalen en slakken in de bak zitten.

Ok�, dan is het wel te begrijpen dat ze niet opgegeten kunnen worden ;)
 
Ik ben bang dat ik dezelfde heb !!!:help:
Ik had eerst in dit bakje een aantal keizertetra's, die gaf ik weleens levende rode muggen larven die ze altijd heel snel op aten. Maar heb de keizertetra's eruit gehaald omdat ik alleen maar garnalen wilde hebben in dit bakje.
en nu zitten er allemaal dansende wormpjes in. Als ik ze met t pincet eruit probeer te halen schieten ze heel snel terug in de grond! t is echt geen doen!
kunnen deze "wormen"kwaad? en wat kan ik er tegen doen? En zijn het dezelfde als die van jou Jitte?

DSC_0131.JPG


DSC_0132.JPG


DSC_0115.JPG


DSC_0116.JPG
 
Ik weet niet wat het precies zijn maar ik zou er alles aan doen om die vieze dingen uit mn bak te krijgen. Zou eerst een kuur Flubenol gebruik denk ik.
Pfff, ik krijg al kippenvel van de foto s:br::br:
 
Nou echt ranzig,lijken wel bloedzuigers!
 
Echt hé! Heel ranzig! Ik heb nog Flubenol staan dus kan dat inderdaad wel eens toepassen, maar hoopte eigenlijk dat er een natuurlijker middel zou zijn...
 
No planaria is er ook maar of dat zal werken durf ik niet te zeggen.
 
Heb een maandje geleden ook last gehad van wormen maar deze zijn echt vele malen groter dan ik .
Zou ook gewoon flubenol inzetten.
Zoals sommigen zeggen, heel de tank leeg halen heeft naar mijn mening weinig zin aangezien ze ook in de bodem lijken te zitten.
 
Voor mij zou het belangrijk zijn om ze kwijt te raken en hoe vindt ik dan wat minder interessant;)
 

Terug
Bovenaan