Wormen


V

Volleman040

Guest
Help ik zie sinds een paar dagen rare dingen uit mijn vissen komen ik denk dat het ankerwormen of haakwormen zijn wat kan ik het beste hiertegen doen? Mijn green terrors zijn het ergst maar ik zie dat mijn arowana en pauwogen het ook krijgen Bekijk media item 1152Bekijk media item 1151
 
Ik kan je lernex pro twee porties toesturen (je moet je bak 2x kuren met die lernex pro) ik heb het toen moeten kopen en dat was best een grote verpakking, dus nu verkoop ik porties daarvan voor een klein prijsje
 
Jeetje dat ziet er akelig uit zeg,hopelijk werkt een medicijn nog maar vrees ervoor.
 
Morgen maar even naar de lokale winkel kijken wat ze ervoor hebben. Alleen bij de green terrors is het zo extreem
 
Ja een andere pdf lukt wel maar goed het zij zo.

Weet ook niet waarom hij bij jou niet opent maar wel zonde. Zijn interessante stukken. Is van een dierenarts die veel heeft met vissen volgens mij is hij niet meer. Moet je eigenlijk opslaan in je favorieten map. Als je google op vetonline deel 6 zal je de internet koppeling wel krijgen misschien dat je hem dan wel kan openen?
 

Terug
Bovenaan