Witte bolletjes garnaal


DAFW

Well-known member
Lid geworden
17 augustus 2017
Berichten
292
Leeftijd
26
Beste lezers,

Ik heb een garnaal in mijn aquarium rond lopen met drie witte balletjes onder zijn ''buik? ʼ eerst dacht ik dat het eitjes waren maar die zitten er echt in en die zijn geel en volgens mij kleiner.

Kan iemand mij vertellen wat dit precies is?
 
Ik heb het zo goed mogelijk proberen te fotograferen maar hij/zij wilde natuurlijk weer niet draaien
IMG_20180111_220314.jpg
 
Hmmm, ja ik zie in het midden van het lijf bij de pootjes die bolletjes zitten maar herken het niet. Veranderen die bolletjes ook qua uiterlijk of worden het meer of worden ze groter?
 
ik heb nog nooit een garnaal gezien met eitjes dus de grootte kan ik niet zo goed zeggen maar wat ik zo op internet foto's zie dan zijn ze wel groter.
Vanochtend waren het er nog even veel en ze veranderen niet van kleur of grootte.
 
Ik zou haast denken dat dit eitjes zijn die zijn afgestoten en er nog hangen op de en of andere manier. Het is ook een vrouwtje namelijk. Misschien dat een ander het herkent.
 
Ik herken het zo ook niet. Een duidelijke foto zou fijn zijn (maar snap dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is:))
 
Ik zal het proberen maar ik heb dit al met het macrolensje gemaakt en ga er dan maar vanuit dat het afgestoten eitjes zijn
 
Met een macrolensje heb je maar een heel klein ini mini gebied waarin je de garnaal scherp kan hebben.
Maar de garnaal zelf ziet er verder heel gezond uit. over ik kan zien.
 
Over het algemeen kan ik daar wel goede foto's mee maken maar dan moeten ze inderdaad wel goed zitten.
Zoals deze drie
IMG_20180105_190929_BURST008.jpg
IMG_20171227_204329.jpg
IMG_20171206_132135.jpg

Maar dan moeten ze er zoals ik al zei wel goed voor zitten en daar had ze niet zo'n zin in.
Zodra ik weer thuis en zal ik het nogmaals proberen maar zoiezo al bedankt voor de reacties
 
Al ben ik geen garnaal expert toch sluit ik me aan bij de andere hun mening en denk ik toch ook dat het afgestoten eitjes zijn hoor.
 
Het is me niet meer gelukt om een goede foto te maken en de witte bolletjes zijn weg ik ga er dus vanuit dat het inderdaad afgestoten eitjes waren
 

Terug
Bovenaan