wie weet hoe dit werkt


A

An Vrolijk

Guest
Ik heb vd week een plant-tong gekregen, nou jah een knipper en knijper dus, van superfish, superblij mee, maar hoe verwissel je die knijper en die knipper nou? er zit geen beschrijving bij, op internet gezocht kon ik het ook al niet vinden,
misschien dat hier iemand is die het weet, heb al vanalles geprobeerd maar ben veelste bang dat ik iets afbreek.

zal er ff een foto bij doen om wat voor ding het gaat.

512474_0_82_20140209_210553.jpg
 
Aan het grijze klepje bovenaan zit en vlimmetje, dit moet je met je nagel een beetje naar achteren trekken zodat het hele stuk naar beneden kan, dan kan je de grijze grijper onderaan los trekken en los maken, nu kan je het andere hulpstuk erop zetten en het grijze bovenstuk naar omhoog doen tot het klikt, en je heb een andere tang ;)
 
en dat dingetje aan de achterkant kan je ook niet induwen, dat zit aan het stangetje vast waar die grijper mee werkt
 
548436_0_82_20140209_220505.jpg


Aan dit lichtgrijs gedeelte(het stuk waar je je vingers onder zet)zit een stukje vlimmetje naar beneden gericht, deze kan je met je nagel van duim of een mesje een beetje naar achteren doen, gelijktijdig kan je de lichtgrijze knop naar beneden doen, daarna trek je onderaan aan het tangetje en je maakt deze los, je steekt op dezelfde manier je nieuw stukje erin, doe bovenaan de lichtgrijze knop terug naar boven totdat het klikt en klaar is kees ;)
 
yessssssssssss dankjewel Luc!!

beetje verwarrend omdat alles zwart is maar ik ben eruit gekomen! super
 
hahaha dat dacht ik al, is ook handiger dan, maar goed ik heb geknipt ermee, superuitvinding, droge handen gehouden
 
Goed idee. Zal er ook 1 aanschaffen.

Of kan het met een schapenscheerders ook? Knip,!
 
hahahah beetje groot Bertus, maar dit ding is echt een goeie uitvinding, heb er ook al plantjes mee in de grond gezet....
 
ja super dingen zijn het heb er ook een en ben er goed over te spreken en dat al 4 jaar ongeveer.
 

Terug
Bovenaan