Wie heeft er ervaring met de JBL pro temp e 300 of e 500


LeentjeVis

Well-known member
Lid geworden
3 december 2019
Berichten
63
Leeftijd
44

Bijlagen

  • Screenshot_2022-03-27-13-26-14-670_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2022-03-27-13-26-14-670_com.android.chrome.jpg
    254.8 KB · Weergaven: 73
Heb de E300 nu een maand of 3-4 in gebruik i.c.m. een Eheim 2213 (dus lange termijn ervaring heb ik niet).
Maar tot dusver positief :)) er zitten diverse verlopen op om m aan te sluiten op diverse slangmaten, instellen gaat makkelijk en (die van mij) is vrij accuraat en heb ik niet hoeven bijstellen.
 
Heb de E300 nu een maand of 3-4 in gebruik i.c.m. een Eheim 2213 (dus lange termijn ervaring heb ik niet).
Maar tot dusver positief :)) er zitten diverse verlopen op om m aan te sluiten op diverse slangmaten, instellen gaat makkelijk en (die van mij) is vrij accuraat en heb ik niet hoeven bijstellen.
Dank je wel.
Hoe doe je dat met de pomp schoonmaken. Zitten er bij jou kraantjes op?
 
Dank je wel.
Hoe doe je dat met de pomp schoonmaken. Zitten er bij jou kraantjes op?

Kranen op een filter of een slangadapter die je kan loskoppelen is eigenlijk wel een must (sowieso eigenlijk, ik snap niet hoe je ooit onderhoud kan plegen zonder kraantjes op je filter :))), en er zijn nog maar weinig filters die dat niet hebben. Maar ja op mijn 2213 zitten kraantjes!

Als ik onderhoud pleeg aan het filter zet ik wel ook de E300 even uit, zodra ik het filter weer aanzet (en het water dus weer gaat lopen) zet ik ook de E300 weer aan.
 
Kranen op een filter of een slangadapter die je kan loskoppelen is eigenlijk wel een must, en er zijn nog maar weinig filters die dat niet hebben. Maar ja op mijn 2213 zitten kraantjes!

Als ik onderhoud pleeg aan het filter zet ik wel ook de E300 even uit, zodra ik het filter weer aanzet (en het water dus weer gaat lopen) zet ik ook de E300 weer aan.
Dank je wel top info
 
Hier de 300 en 500 in gebruik bevalt op zich prima maar op zijn tijd moet ook de verwarming schoon gemaakt worden en dan is een kraan of kranen er tussen toch wel aan te bevelen.
En moest beide iets bij stellen maar das best te doen afwijking ga 1 graad
maar voor de rest(y)
 
Hier de 300 en 500 in gebruik bevalt op zich prima maar op zijn tijd moet ook de verwarming schoon gemaakt worden en dan is een kraan of kranen er tussen toch wel aan te bevelen.
En moest beide iets bij stellen maar das best te doen afwijking ga 1 graad
maar voor de rest(y)
Dank je wel
 

Terug
Bovenaan