Welke voederautomaat?


Retgals

Well-known member
Lid geworden
30 maart 2014
Berichten
305
Om meerdere keren per dag jonge vissen automatisch te kunnen voeren zou ik een voederautomaat willen kopen. Deze moet echter wel in de bak passen en dus maar een paar cm hoog zijn want anders vind ik het er niet uit zien. Mijn oog is gevallen op de Grässlin Rondomatic 400 voederautomaat. Deze is echter vrijwel niet meer te krijgen. Wie heeft tips of alternatieven?
 
Om meerdere keren per dag jonge vissen automatisch te kunnen voeren zou ik een voederautomaat willen kopen. Deze moet echter wel in de bak passen en dus maar een paar cm hoog zijn want anders vind ik het er niet uit zien. Mijn oog is gevallen op de Grässlin Rondomatic 400 voederautomaat. Deze is echter vrijwel niet meer te krijgen. Wie heeft tips of alternatieven?
Ik weet niet of je al voorzien bent, maar ik had vandaag een nieuwsbrief van Aquaplantsonline en die hebben deze automaat weer in het assortiment, voor de prijs van…. Niet schrikken.. €72,55. Vindt ik een smak geld voor zo’n stukkie plastic…
 
Ze zijn er die 79 euro vragen:

 
Ik heb deze: JBL AutoFood. Werkt prima en in te stellen op meerdere momenten per dag….

Edit; lees net dat het oorspronkelijk bericht al vrij oud is haha
 
Ach 2 maanden valt nog wel mee denk ik Jorrit maar ik ben ook wel benieuwd of Retgals al iets heeft gevonden of aangeschaft.
 
Dupla heeft een voederautomaat voor vissen en garnalen die erg veel lijkt op de Rondomatic die inderdaad flink in prijs is gestegen.
 

Terug
Bovenaan