welke soort toevoegen?


N

nink

Guest
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik in het bezit van een 60�40�40 aquarium. Op dit moment zit hier een groepje corydoras adolfoi in en een ancistrus sp3 in. Ik zou graag een paar mooie kleurijke middenvissen erbij willen. Hebben jullie misschien nog tips voor welk soort geschikt is?

Groetjes
 
Eigenlijk zijn je huidige vissoorten niet geschikt voor je bak aangezien ze te groot worden. De Corydoras kan misschien net al is het vrij krap.
 
maar een groepje vuurtetra's kan er wel bij naar mijn mening wel bij
 
Botia zei:
Eigenlijk zijn je huidige vissoorten niet geschikt voor je bak aangezien ze te groot worden. De Corydoras kan misschien net al is het vrij krap.

Dat kan wel zo zijn maar ze doen het anders fantastisch. Ze hebben ook al meerdere malen jongen gehad. Naar mijn idee kweken vissen ook niet als het niet goed gaat. Ik wil graag weten wat voor soort er bij kan. Niet wat er niet goed is aan de huidige situatie. Ik hoopte dat iemand me een leuk idee aan de hand kon doen.
 
Dat dieren zich voort planten zegt niets. Ze planten zich voort om de soort in stand te houden een overlevingsdrang.

Ik ken iemand di ehad jonge Goudvissen in zijn 5 liter kom. Slechtere omstandigheden zijn er bijna niet maar ze fokten als de spreek woordelijke konijnen.

Daarnaast als je een advies wil is het handig om bepaalde dingen te vertellen.

- Temperatuur.
- Eventuele waterwaarden.
- Inrichting.
 
Botia zei:
Dat dieren zich voort planten zegt niets. Ze planten zich voort om de soort in stand te houden een overlevingsdrang.

Ik ken iemand di ehad jonge Goudvissen in zijn 5 liter kom. Slechtere omstandigheden zijn er bijna niet maar ze fokten als de spreek woordelijke konijnen.

Daarnaast als je een advies wil is het handig om bepaalde dingen te vertellen.

- Temperatuur.
- Eventuele waterwaarden.
- Inrichting.

Temperatuur is 25�
KH waarde is 8�d
PH waarde is 7.2

Als inrichting heb ik een (kunst) maansteen en een stukje kienhout voor de ancistrus. Op de maansteen zit een javavaren en verder heb ik nog wat lage kleine plantjes (namen onbekend). De bodem bestaat uit een voedingsbodem met daarop fijn grint wat afgerond is zodat het geschikt is voor corydoras (hierdoor beschadigen hun 'snorretjes' niet.

Ik ben benieuwd of je een leuke tip voor me hebt.
 

Terug
Bovenaan