Welke soort is dit?


K

kraantje

Guest
20170307_175510.jpg
 
Kegelvlekbarbeel. Dit is alleen de ''paarse'' kweekvariant. Trigonostigma heteromorpha purple dus.
 
Kegelvlekbarbeel. Dit is alleen de ''paarse'' kweekvariant. Trigonostigma heteromorpha purple dus.
Dankjewel! In de winkel stond er bij dat het een kweekvorm was idd ,nu weet ik precies welke :) Thanks!
 
Meestal worden ze verkocht als Trigonostigma heteromorpha "Black".

Een leuk visje voor een flinke groep. Minimaal een stuk of 15.
 
Meestal worden ze verkocht als Trigonostigma heteromorpha "Black".

Een leuk visje voor een flinke groep. Minimaal een stuk of 15.
Heb er 10 gekocht, eentje is er helaas niet meer dus heb er nog 9.. Ze zwemmen nu in een rekord 600 ( 54 liter) maar als ze het goed doen gaan ze in de rio 180..
 
Heb er 10 gekocht, eentje is er helaas niet meer dus heb er nog 9.. Ze zwemmen nu in een rekord 600 ( 54 liter) maar als ze het goed doen gaan ze in de rio 180..
Eigenlijk heeft deze soort meer zwemruimte nodig. Dus ik hoop dat ze snel naar de Rio 180 mogen.
 
'Purple' of 'Black' ..... de oorspronkelijke, natuurlijke kleur is het in ieder geval niet.
Ieder z'n ding, maar heb niet veel op met kleurvarianten. Ik zou het niet willen, maar als jij het wèl wilt is dt prima.

Een Rio 180 is wel het minimum voor deze prachtige soort. En het zouden er dan best 18 mogen worden.
 

Terug
Bovenaan