Welke slak is dit?


Pietkonijn

Well-known member
Lid geworden
28 september 2018
Berichten
193
Dag allemaal, graag de identificatie van deze slak (vermoedelijk met een plantje meegereisd).
Ik dacht aan een poelslak?
IMG_20181118_225648431_HDR.jpg
 
Goed, dan krijgen ze terug de vrijheid. Ik ben toch sneller dan hun om ze terug te vangen indien nodig :D


Vast wel maar misschien hebben ze dan ondertussen wel 500.000 eitjes afgezet! :juggle:;)
Net wat John zegt,ze zijn nuttig en of ze wel of niet een plaag worden heb je zelf in de hand.
Zorgen dat er niet teveel voer in de bak rondhangt en slechte/losse blaadjes van de planten verwijderen bv.
 
Vast wel maar misschien hebben ze dan ondertussen wel 500.000 eitjes afgezet! :juggle:;)
Net wat John zegt,ze zijn nuttig en of ze wel of niet een plaag worden heb je zelf in de hand.
Zorgen dat er niet teveel voer in de bak rondhangt en slechte/losse blaadjes van de planten verwijderen bv.

Goede voorlichting geven is ook niet onbelangrijk:D;)
 
Vast wel maar misschien hebben ze dan ondertussen wel 500.000 eitjes afgezet! :juggle:;)
Net wat John zegt,ze zijn nuttig en of ze wel of niet een plaag worden heb je zelf in de hand.
Zorgen dat er niet teveel voer in de bak rondhangt en slechte/losse blaadjes van de planten verwijderen bv.

Blijkbaar was ik toch niet zo snel, heb er ondertussen een stuk of 50 gevangen :oops:
 

Terug
Bovenaan