Welke onderkast


Stevige kast of tafel kan ook. Staat hier op een dressoir.
 
Ik heb nog een juwel 60cm meubel te koop staan. Meubel voor een bak van 60x30 met een deurtje
 
Past ook hier nog op.
Passen, dat zeker wel. Ik zou het zelf echter niet aandurfen. Ikea is veelal hardboard.. Met een beetje water kan het karton worden. Ik zou dan wel voor een degelijke kast gaan, eventueel 2de hands, zoals massief houten kringloop kasten.
 
Passen, dat zeker wel. Ik zou het zelf echter niet aandurfen. Ikea is veelal hardboard.. Met een beetje water kan het karton worden. Ik zou dan wel voor een degelijke kast gaan, eventueel 2de hands, zoals massief houten kringloop kasten.
Ik heb mijne erop staan; werkt als een tiet. Je moet er idd geen waterballet van maken, al kun je er ook gewoon ikea's glazen topplaten op leggen.
 
Ik heb mijne erop staan; werkt als een tiet. Je moet er idd geen waterballet van maken, al kun je er ook gewoon ikea's glazen topplaten op leggen.
De atandaard juwel kasten houden ook niet van water. Zelf ook een aquariumkastje gezien op een ikea kast, maar die ging (wel na jaren) doorzakken. Maar goed, met een beetje verstand kan het zeker
 
Zou even googlen. Zijn in die maat aquarium kasten genoeg te vinden. Ook van Aquatlantis zelf.
 
Een 60cm bak die kan al gauw op veel kasten / tafels inderdaad. Die van mij heeft ook een korte periode op een ikea kastje gestaan, maar ik zou dat zelf niet per se aanraden omdat zoals ze hierboven al zeggen de IKEA kasten niet van het sterktste materiaal worden gemaakt. Mocht je een nieuwe kast / tafel ervoor willen kopen, vaak kun je ook wel opvragen hoeveel gewicht het kan dragen, dan weet je zeker dat je goed zit.
 

Terug
Bovenaan