welke led verlichting is beter.


minder beweging creeren aan het water oppervlak?
btje spelen met de uitstroom buis en kijken wat het mooiste resultaat geeft
 
Mijn ervaring als beginnende flippo is dat er zoveel soorten ledstrips als mensen bestaan.

Ik gebruik al jaren ledstrips...voor kledingkast verlichting,kerstverlichting en sinds 2 weken ook voor die vissies.
Waarom?? omdat je het zo makkelijk kunt dimmen en zo mooi kunt wegwerken...dus nee..niet voor de kosten.

Elke fabrikant beweerd dat die van hem het beste zijn..logisch...
En de prijsklasse is van 1 euro per meter tot 25 euro per meter (of meer zelfs)

Ook ik heb ooit kastverlichting besteld bij ledstripkoning en was toen super tevreden over hun service.
Maar toen ik vroeg of hun mijn aquarium bekabeling wilden maken/solderen kreeg ik te horen dat ze dat niet doen zonder ook
de ledstrips te leveren...jammer..zet dan niet SOLDEERSERVICE op je website..

Voor mijn aquarium had ik leds uit "verweggistan"laten komen,wetende dat kwaliteit afwachten is.
Als je een beetje handig bent en niet bang bent om iets te proberen dan kun je zelf best ver komen.
Ben je niet handig of heb je er geen verstand van dan denk ik dat er best wel mensen zijn die je willen helpen in je familie of hier ofzo.
Tenzij je echt voor de super complete sets gaat zoals aangeboden worden.Stekker erin en klaar..maar daar betaal je dan ook voor

Affijn...welke ledverlichting beter is kom je alleen achter door zelf te testen en door HEEL VEEL te lezen en vragen.
Tot nu toe ben ik ERG tevreden over mijn verlichting (zie http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads. ... 632&page=2 )
ik vrees zelfs dat ik hem minder fel moet gaan zetten want ik begin draadalg te krijgen zag ik net.
Maar dat kan ook door mijn belachelijk lage co2 komen...dat ga ik morgen uitzoeken en over lezen/vragen hier.
 
De meeste willen dat juist....jij dus niet...hmmzz lastig :)
 

Terug
Bovenaan