Welke kit/lijm te gebruiken?


J

Joep

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een hele tijd terug m'n aquarium (Rekord 800) leeg moeten maken en wil nu opnieuw gaan herstarten.
Nu was de schoonmaak al één groot hels karwij en is de behuizing van de pomp ook losgekomen.
Deze heb ik inmiddels helemaal los gehaald, schoon gemaakt en de rest van het aquarium ziet er ook weer netjes uit.
De vraag van mij is nu wel: Hoe kan ik deze het beste opnieuw bevestigen? Ik weet dat je glaskit hebt die daar denk ik goed voor is, maar ik dacht laat ik het toch maar even navragen!

Groeten,
Joep
 
Juwel verkoopt hiervoor zelf een m.i. handige tube:

Juwel Conexo.

anders heb je ook nog:

- Otto seal S28
- Tec 7
- Den braven aqua-silicone
- Bison silicone kit glas
 
Juwel verkoopt hiervoor zelf een m.i. handige tube:

Juwel Conexo.

anders heb je ook nog:

- Otto seal S28
- Tec 7
- Den braven aqua-silicone
- Bison silicone kit glas

Bedankt! Dit gaat me denk ik wel lukken zo!
 
Is het geen idee om een buitenfilter te nemen?
 
Is het geen idee om een buitenfilter te nemen?

Dit is wel het uitgelezen moment om over te schakelen. Dus misschien goed om over dan te denken :!
 
Is het geen idee om een buitenfilter te nemen?
Ik heb nog nooit met een buitenfilter gewerkt...
Dan is snel de vraag: hoe moeilijk is het om dit te realiseren??
 
Ik heb nog nooit met een buitenfilter gewerkt...
Dan is snel de vraag: hoe moeilijk is het om dit te realiseren??
Niet moeilijk, aanschaffen, aansluiten, 4 weken laten meedraaien en de andere pomp verwijderen, klaar is het.
Als je aquarium lang genoeg draait zou dat ook kunnen door wat filtermateriaal mee te nemen vanuit de oude pomp en dan zou het gelijk al kunnen draaien.

Edit
:oops:ik las net dat je toch moet indraaien, dus dan gelijk aansluiten en klaar.
 
Ben een beetje aan het zoeken gegaan en kwam het volgende model tegen wat me aardig leek voor deze bak nl. de: Eheim 2222 Professional.
Jullie bevindingen van deze filter?
 

Terug
Bovenaan