welke goedkope co2 set?


hayabusa zei:
bedankt voor de reactie. Is een ph controller echt nodig, dus is het zijn geld waard want anders zoek ik een set zonder ph controller.

Nee dit is meer een gemakkelijke luxe. Die heb ik ook niet maar een magneetventiel is bijna onmisbaar want anders moet je er steeds aan denken om de co2 aan en uit te zetten. Ik heb de ervaring dat je dit snel zal vergeten :stom:
 
Ik kan de set voor 120 ophalen, dat is tog wel een goede prijs?
 
Ik heb de set uiteindelijk gekocht voor 135 ;). Bedankt voor jullie hulp allemaal.
 
Maar hoe werkt het aansluiten van de set eigenlijk. Doet de ph controller al het werk of moet ik eerst nog dingen gaan meten etc. Er zit geen handleiding bij de set.
 
Oeps, met een ph controller heb ik geen ervaring. kun je niet het type via Google vinden en dan een handleiding erbij zoeken??
Dat is vaak wel te vinden hoor.
Voor zover ik weet moet je de ph meter wel instellen op de gewenste ph waarde natuurlijk en de pen moet je wel calibreren dacht ik.
Mocht je niks kunnen vinden dan kun je altijd met een foto en een topic vragen of er leden zijn die dit wel weten.
 
Je zult de ph set icm de elctrode moeten calibreren, denk met ph 4 en ph7 vloeistof, althans zo werkt het bij de Jbl.
 
Fozzy zei:
Je zult de ph set icm de elctrode moeten calibreren, denk met ph 4 en ph7 vloeistof, althans zo werkt het bij de Jbl.

Ja zo moet ik ook mijn losse digitale ph pen calibreren.
Dus is opzich niet zo heel moeilijk denk ik. maar ja ik heb makkelijk praten vanaf hier he ;)
 
Wat is het merk? Misschien kan je op internet vast wat vinden hierover. Meeste info is wel te vinden tegenwoordig op het www.
 
Het merk is dennerle dus daar kan ik vast wel wat over vinden
 
Hoe weet je eigenlijk of je de ph electrode moet vervangen?
 

Terug
Bovenaan