Welke Doseerpomp


Chingy

Well-known member
Lid geworden
11 november 2012
Berichten
113
Leeftijd
38
Locatie
Hoorn
Ik ben rond aan het kijken voor een doseerpomp en nu ben ik al verschillende tegen gekomen..

Maar is er een doseerpomp waarbij je op dagen in de week in kan stellen?

Bijv.: maandag en woensdag xx ml vloeistof 1, dinsdag, donderdag en zondag xx ml vloeistof 2
Dit zodat je 2 rustdagen (vr en zat) hebt zoals in mijn bemestingsschema?

Het enige wat ik kan vinden op internet is dat je vervaldagen in kan stellen dus bijv. Elke dag, om de dag, 2 dagen tussen doseringen enz.

Of denk ik gewoon te moeilijk en is dit juist fijn om zo in te stellen?
 
Goede vraag. Ik heb een Jebao en daar kun je idd ook alleen de interval periode in dagen instellen.Ik had meer van de software verwacht.
Je kunt wel meerdere tijden per dag instellen maar dat is juist niet wat jij zoekt. Per kanaal kun je ook maar 1 schema instellen dus dat helpt ook niet.
Misschien dat je met een meervoudige pomp wel verschillende pompen op verschillende dagen kan laten doseren. Maar dan moet je het ook op die dag invoeren in de software want een dagaanduiding staat er niet bij. En of dat dan überhaupt ook zo werkt is nog de vraag.
Eigenlijk best amateuristisch nu je het zo vraagt…
 
Helaas dan houden we t voorlopig zo totdat ik de tijd vind om met mijn raspberry welke ik nog heb liggen te gaan spelen. Mocht dit lukken kan ik zelf het schema bepalen.

Bedankt voor de reacties!
 

Terug
Bovenaan