Welke apps voor aquaria zijn goed?


Susamsterdam

Member
Lid geworden
20 oktober 2020
Berichten
19
Leeftijd
54
Hoop dat ik dit hier kan vragen...Ik zie wel eens iemand praten over een app die ze gebruiken om visbestand bij te houden en of waterkwaliteit en dergelijke. Welke app gebruiken jullie (of is een schriftje net zo handig)?
 
Ik gebruik aquarium note, je kan er waterwaarden opslaan, timers, onderhoud planning, visbestand ect.
 
Screenshot_20201105-200946.jpg
 
Ligt eraan wat je allemaal bij wilt houden, maar ik gebruik een excel bestand voor de water waardes en zaken die ik wil onthouden.

aquarium data.JPG
 
Dit ziet er heel handig uit! Waar kan ik dit excel bestandje vinden?
Dat is nergens te vinden want dat heb ik zelf gemaakt, maar als je hem graag wilt gebruiken kan ik hem je sturen.
 
Dat is nergens te vinden want dat heb ik zelf gemaakt, maar als je hem graag wilt gebruiken kan ik hem je sturen.
Ik zou hem heel graag willen gebruiken ja! Erg mooi gedaan allemaal
 
"k Heb totaal geen idee of er überhaupt een aquarium app bestaat. Nu ben ik toch al geen app freak (en dat terwijl ik een electronica achtergrond heb), dus ik mis 't nog niet.
 
Ik gebruik ook Aquarium note. Handig om het verloop van waterwaarden van meerdere aquaria in de gaten te kunnen houden. Daarnaast plan ik er bepaalde dingen in (bv. de garnalen krijgen elke 3 dagen bacter, daar krijg ik automatisch een reminder van).

Maar bijvoorbeeld de ontwikkelingen van de voerculturen houdt ik wel bij in een geschreven logboek. Dat vind ik te omslachtig om digitaal bij te houden voor zoveel verschillende bakjes (nu 19 in totaal).
 

Terug
Bovenaan