Welk voor voor Colisa Chuna?


M

Michaela

Guest
Ik heb sinds 2 dagen Colisa Chuna Gold in mijn bak zitten. De viswinkel gaf mij JBL Novo GranoMix mini mee. Helaas zie ik ze hier niet van eten.

Ik had er al vuurgarnalen in zitten die ik JBL Novo Prawn en JBL Novo Tab voerde. Hiervan at de Colisa Chuna Gold wel, weet niet of dit een probleem is en wat ik eventueel nog voor ander voer kan halen voor de Colisa Chuna gold?

Of moet ik gewoon nog even afwachten of ze de GranoMix mini alsnog gaan eten. Ze doen het nu in hun mond maar spugen het meteen weer uit. Het is al zo klein maar evt misschien nog iets vermalen tussen 2 lepels en een beetje voor weken in water?
 
Je kunt het nog even aanzien en kijken of ze het alsnog gaan eten. Je hebt ze pas net, dus misschien moeten ze nog even wennen. Eventueel kun je het inderdaad wat kleiner maken. Jbl novotab is trouwens ook prima voor ze.
Je zou eventueel nog kunnen proberen om het wat af te wisselen met diepvries voer. Dat eten de meeste vissen vaak wel en kunnen ze ook wel waarderen.
 
Ik heb ze in 2 bakken en ze eten gewoon vlokvoer hier. Als ze honger krijgen gaan ze vast wel eten.
 
Bedankt voor de antwoorden.. dan ga ik nog vlokvoer en diepvriesvoer erbij halen, kan ik ook wat afwisselen :)
 
Ze zijn ook gek op levend voer maar dat moet je wel net kunnen kopen natuurlijk;)
 

Terug
Bovenaan