Weet iemand wat voor meervallen dit zijn?


Zeo Smeijsters

Well-known member
Lid geworden
6 november 2012
Berichten
58
Locatie
Geleen
20 á 25cm, geen duidelijkere foto's helaas.

IMG_20210515_154732.jpg
IMG_20210515_154721.jpg
IMG_20210515_154659.jpg
 
Gezien de grootte is Synodontis nigrita een kanshebber, of S. euptera. Zonder meer details te kunnen zien van de tekening, kop en rugvin is dat moeilijk te zeggen.
 
Surinaamse vis. De Kwi Kwi
nee zeker niet . Betere foto helpt maar gok Synodontis nigrita of Synodontis eupterus sinds ik deze vaker in de hobby ben tegen gekomen.
Ze zijn best groot. En hebben een best grote bak nodig. Maar betere fotos helpen.
 
Ze lijken er wel op. Moeilijk toch, betere foto is momenteel niet makkelijk. Haha
 
Jammer dat je geen betere foto's kan tonen.
Heb jarenlang Kwi Kwi's gehad. ....🤔
Ik geef toe dat het maar moeilijk te zien is allemaal op bovenstaande foto's. Maar ook ik heb kwikwi's, en momenteel een synodontis-soort waar ik veel "research" voor heb gedaan om erachter te komen welke soort het is. Daardoor weet ik 100% zeker dat we hier met syno's te maken hebben. :engel: Ze hebben een hele typische bouw.
 
Ik zet mijn geld op "Synodontis Eupterus", waarom de lengte van de vis en de kleuren van de staartvin.
 
Laatst bewerkt:
Hebben ze een hoge rugvin? Want dan zou het de Synodontis Eupterus kunnen zijn. Deze soort heb ik ook zwemmen in een bak die ik in onderhoud heb. Zijn behoorlijke vissen (die 20-25 cm komt zeker overeen) en vooral de voorste graad/stekel is behoorlijk scherp al moet je ze vangen/overplaatsen. Misschien had je dat al ondervonden 😊.

Gr. Ed
 
En jaar hoor, heb eindelijk duidelijkere foto's.
Helaas nog steeds alleen van bovenaf.
IMG_20210526_200001_edit_209863404919538.jpg

Wie geeft uitsluitsel?

P.s. Gratis af te halen als jij een goed thuisje voor ze hebt.
 
Synodontis Eupterus
 

Terug
Bovenaan