Weet het ff niet meer.


Hier blijf ik toch bij mijn, al veel eerder gegeven, advies. Kijk het eerst naar je licht. Daarna naar je CO2 en dan naar de overige bemesting. Alles hangt n.l. met alles samen. Je verlichting is, spijtig genoeg, van matige kwaliteit. In jou schoenen zou ik dat proberen te optimaliseren door een kwalitatief goed product aan te schaffen. Zodra je voldoende intensiteit kunt bieden stem je de CO2 toevoer daar op af. Pas daaropvolgend ga je bemesting aanbieden. Ook bij bemesting ben ik altijd geneigd om te kijken daar waar de beste informatie ligt, te weten bij je planten! Dat is beter dan goed bedoelde schema's van producenten. Dat is een leidraad, meer niet.
 
Hier blijf ik toch bij mijn, al veel eerder gegeven, advies. Kijk het eerst naar je licht. Daarna naar je CO2 en dan naar de overige bemesting. Alles hangt n.l. met alles samen. Je verlichting is, spijtig genoeg, van matige kwaliteit. In jou schoenen zou ik dat proberen te optimaliseren door een kwalitatief goed product aan te schaffen.
Zal het hier toch ff mee moeten doen. Heb er de laatste tijd veel geld in het aquarium gestoken; nieuw filter, CO2 systeem met computer, 2 LED buizen met stuur automaten. EI voeding set, Compleet nieuwe inrichting.
Koek is ff op. "Kwalitatief goede" LED-verlichting kost een fikse bom duiten. Zit er voorlopig ff niet meer in.
 

Terug
Bovenaan