Weer een artikel van me


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,329
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Ik schrijf regelmatig artikelen voor Poecilia Nederland en voor het duitse levendbarende magazine "Viviparos". Heb ook al een artikel in Frankrijk gepubliceerd gekregen in "Le vivipare". In de regel hebben het merendeel aan artikelen van mij betrekking op het gebied van de levendbarende tandkarpers. Vandaag viel de editie 2-2020 van Viviparos op de deurmat. Krijg in de regel 2 exemplaren toegestuurd. Viviparos wordt 2x per jaar uitgegeven en is ook voor het buitenland beschikbaar doch enkel via een lidmaatschap.

Dit artikel heeft de titel "Partnerwahl und Reproduktion bei lebengebärende Zahnkarpfen" meegekregen. Kort door de bocht gaat het hierbij om de paringskeuze en de reproductiemethodieken bij levendbarende tandkarpers en dan m.n. bij eierlevendbarende tandkarpers. Het is wat droge stof maar dat is doorgaans zo als je er diepgang aan geeft.

IMG_2088a.jpg viviparos 2 2020 cover.jpg viviparos 2 2020 voorwoord.jpg viviparos 2 2020 inhoudsopgave.jpg viviparos 2 2020 partnerwahl 1.jpg viviparos 2 2020 partnerwahl 2.jpg viviparos 2 2020 partnerwahl 3.jpg
 
Gefeliciteerd hoor. Dat is iets om trots op te zijn! :petjeaf:
 
Mooi artikel, komt goed van pas bij mijn studie, ik doe nu een module Evolutiepsychologie. Dank voor het plaatsen.
Alsjeblieft... Altijd leuk als een ander er ook wat aan heeft.
Gefeliciteerd hoor. Dat is iets om trots op te zijn! :petjeaf:
Merci, ik schrijf regelmatig voor dit blad. Maar het is altijd leuk om in 't buitenland ook geapprecieerd te worden. Maar ik zou graag nog eens in een engelstalig blad willen voorzien met 1 or meerdere artikelen. Wie weet... ooit? :giggle: Dromen mag altijd... toch?
 

Terug
Bovenaan