Website vernieuwd.


stanovic

Well-known member
Lid geworden
4 maart 2010
Berichten
1,329
Leeftijd
56
Locatie
oosten des lands
Website
www.emeraldking-aquatics.com
Ik ben in 2011 begonnen met het opzetten van mijn website nadat ik het rustiger aan moest na problemen met mijn rikketik. Dus toen kon ik mijn tijd daaraan besteden. Onlangs in september dit jaar heb ik alles opnieuw moeten opzetten vanwege een nieuwe web editor waarbij ik geen updates meer kon gaan maken bij de oude teksten. Nu is die geheel weer draaiend onder dezelfde domeinnaam. Het betreft een informatieve site en geen commerciële. Laat ik dat even duidelijk stellen. Het is wederom in het engels vanwege mijn internationale netwerk. Het is niet fancy opgezet zoals vele anderen hun website wel hebben. Maar het is zoals ikzelf ook ben. Ik behoef geen copy cat te zijn. Het draait net zoals voorheen om levendbarende soorten, zowel kweek- als wildvorm.
mijn website

En ik ben geruime tijd alweer bezig met het aanvullen van korte filmpjes op mijn youtube kanaal zonder enig financieel gewin. Dus iedereen kan het bekijken zonder problemen. Ik vind het gewoon leuk om filmpjes te posten van minder gangbare soorten naast wat het merendeel aan aquarianen aan levendbarende tandkarpers kennen. En dat men meer kennis kan maken met wilde molly's of guppen. En uiteraard andere minder gangbare soorten die wel door mensen gehouden worden doch op kleinere schaal t.o.v. de bekende commerciële soorten.
Livebearer videos
 
Jammer dat het geen beveiligde verbinding is, kost maar een paar euro p/m maar je bent dan wel veiliger
 
Dat ziet er weer goed uit Stan! Leuk om die onbekende soortjes te zien :DD
Het koste wel wat tijd om alles overnieuw te moeten doen. Aangezien ik tijdens die periode nog het nodige schrijfwerk had voor 2 magazines. Maar goed, heb mijn ziel en zaligheid er in gestopt.
Er komen nog wat soorten bij hoor. Maar ik moet het wat rustig aan doen door ome dokter... Binnenkort komen die er ook wel bij op.
Jammer dat het geen beveiligde verbinding is, kost maar een paar euro p/m maar je bent dan wel veiliger
Dat klopt. En dat ga ik ook veranderen. Baby steps... :)
 
nette site hoor, had er voorheen ook al eens op gekeken
 
Jammer dat het geen beveiligde verbinding is, kost maar een paar euro p/m maar je bent dan wel veiliger

Nee hoor, zolang je niet hoeft in te loggen of data hoeft te verzenden maakt dat voor een content website niet zoveel uit :)

Overigens kan het toevoegen van SSL certificaten ook gratis > https://letsencrypt.org/
 
Nee hoor, zolang je niet hoeft in te loggen of data hoeft te verzenden maakt dat voor een content website niet zoveel uit :)

Overigens kan het toevoegen van SSL certificaten ook gratis > https://letsencrypt.org/
Helemaal correct!

We zijn door de postbus 51 spotjes doodgegooid met “het groene slotje”, dat zou “veilig” zijn....
Niets is minder waar. Het zegt alleen iets over de verbinding. Deze verbinding kan ook zijn met een kwaadwillende partij.

Dit is een ouderwetse website, zoals het internet ooit bedoeld was. Cool.

@stan: Leuke site, erg interessant. Binnenkort even wat langer op rondneuzen.


Groeten,

Leopard
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit! Een opmerking ;): het zou fijn zijn als je de knoppen met de livebearers zou benoemen wat er achter zit. Dus niet 1, 2, 3 etc. Ik vergeet iedere keer welke knop ik moet hebben :D. Maar misschien ga je dat sowieso nog doen en dan heb ik natuurlijk niets gezegd :).
 

Terug
Bovenaan