Wat zou een redelijke prijs zijn ?


A

aquaridiot

Guest
130 x 50 x 53 (waterhoogte) met 4x t8 verlichting,verwarming en bijbehorend meubel.

De bak is nooit echt gebruikt enkel gevuld geweest om te testen.

De bak zelf is eigenlijk nog in nieuwstaat (heeft altijd afgedekt gestaan) het meubel heeft wat sporen. EHt si een meubel bestaande uit een stalen frame met formica heet dat volgensmij plaatjes en schuifdeuren.

Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden voor zoiets.Ik ben niet op zoek naar de hoofdprijs maar weggeven is ook weer zoiets.
 
Lastig in te schatten zo.
Hoe oud is de bak? Is het een merkbak ? Fotootje zou ook helpen.

In goede staat en niet te oud zou ik er ong. �100 voor over hebben.
 
Foto schieten is lastig vanaf hier. Zal dat vanavond eens ondernemen.

Bak is gebouwd door Aquaglas en feitelijk nog in fonkel nieuwstaat. De Aquaglas sticker zit er zelfs nog op.

Bouwjaar 2009 0f 2010. Daar ben ik niet meer helemaal zeker van.
 
In goede staat zou ik er wel iets meer voor durven geven richting de 150-200 (er zit een stalen frame bij)
Echter geef je zelf aan dat de bak dus zowat 5 jaar droog staat , en dan zou ik al afhaken .
 
Mijn 150x60x70 bak van hun, inclusief frame, eheim 2217, compleet, nog geen maand droog gestaan en vol te zien.. Heeft mij �240 opgeleverd.
 
MauriceM zei:
130 x 50 x 53 (waterhoogte) met 4x t8 verlichting,verwarming en bijbehorend meubel.

De bak is nooit echt gebruikt enkel gevuld geweest om te testen.

De bak zelf is eigenlijk nog in nieuwstaat (heeft altijd afgedekt gestaan) het meubel heeft wat sporen. EHt si een meubel bestaande uit een stalen frame met formica heet dat volgensmij plaatjes en schuifdeuren.

Wat zouden jullie een redelijke prijs vinden voor zoiets.Ik ben niet op zoek naar de hoofdprijs maar weggeven is ook weer zoiets.

Zonder (pot)filters erbij?
Ik zou denken aan 100 tot 150 euro voor het totaal plaatje.
 
Corydorasfan zei:
@nick
Die bak heeft ook aardig meer liters he :p

Ja daarom juist. Het was een compleet plug and play set inclusief verlichting en heb er met moeite �240 eruit geperst. Dus de TS moet niet de hoofdprijs verwachten. Op marktplaats bieden ze belachelijk weinig.
 
Ik bouw op jaarbasis een kleine 100 woningen waarvan de ruiten allemaal netjes in de siliconen kit gezet worden.
Indien de juiste kleur kit gebruikt word hoeft de schilder ook niet de kitnaad mee te schilderen ;)
 
NickM zei:
Corydorasfan zei:
@nick
Die bak heeft ook aardig meer liters he :p

Ja daarom juist. Het was een compleet plug and play set inclusief verlichting en heb er met moeite �240 eruit geperst. Dus de TS moet niet de hoofdprijs verwachten. Op marktplaats bieden ze belachelijk weinig.

Ik verwacht en verlang ook zeker geen hoofdprijzen hoor. Maar weggeven kan altijd nog zeg maar.
 
Eventueel heb ik er nog 2 keer een Eheim 2224 bij zonder slangen.
 
Heb je al een foto kunnen maken? Ben misschien wel ge�nteresseerd. Als de directrice het er mee eens is tenminste.
 
vanmiddag heb ik feest maar dat ag ik morgen organiseren. Zal hem ook gelijk eesn vol laten lopen.
 
-1 . heb het lek boven. heel de bak onderop opnieuw gekit.
Geen druppel meer.
 
Bertus zei:
-1 . heb het lek boven. heel de bak onderop opnieuw gekit.
Geen druppel meer.

En die druppels uit de staande naad dan? vooraan? de onderste 5 cm,lek . op de 45 graden.

zag ik vanmorgen, toen ik de bak vol deed. grrrrrrrrrrrrr.

Pomp erin en weer leeg.

Nu weer gekit. laten op stijven.

is het weer, dan gaat hij de deur uit.

Dus> nog een kandidaat.
 
laatste 2 berichten van Bertus kan ik niet helemaal plaatsen, heb jij nu de bak gekocht?
of mis ik berichten.
 
rQyf3PvFBmv8AtHdm3bEJkDDqm2H0vxW.jpeg

rQyf3PvFBmv8AtHdm3bEJkDDqm2H0vxW.jpeg

rQyf3PvFBmv8AtHdm3bEJkDDqm2H0vxW.jpeg

rQyf3PvFBmv8AtHdm3bEJkDDqm2H0vxW.jpeg

Ik ben niet swerelds meest getalenteerde fotograaf maar bon.
 
Ja best wel. Maar zoal sgezegd ik wil een ander pad inslaan met de hobby. Waterdicht is ie iig nog steeds vanmorgen onchristelijk vroeg (ja het was gezellig vannacht) hem vol gegooid Nog geen drupje.Zijn wel goede bakken van deze bouwer.
 
Ziet er netjes uit. Moet even onze verhuizing aankomende maand afwachten en hopen dat er nog wat over blijft.
Dus eigenlijk hoop ik dat je m niet heel snel verkoopt . :sorry:
 
Het blijkt inderdaad niet makkelijk een bak te verkopen. Ik heb nu een bod voor 75 euro...daar krijg je bijna tranen van in de ogen :(
 
Nienepien zei:
Het blijkt inderdaad niet makkelijk een bak te verkopen. Ik heb nu een bod voor 75 euro...daar krijg je bijna tranen van in de ogen :(

Hoef je nog niet te doen,he.
 
Nienepien zei:
Het blijkt inderdaad niet makkelijk een bak te verkopen. Ik heb nu een bod voor 75 euro...daar krijg je bijna tranen van in de ogen :(

Jij krijgt tenminste nog een bod , de mijne staat al sinds mei te koop en tot op heden 0,0 reactie op gehad .

@Maurice , mooie bak zo te zien .
 
Ja. eerlijk is eerlijk het si op de fot bijna niet et zien maar het meubel heeft sporen. Bij de werkzaamheden van d everhuurder hier is er blijkbaar een bijtend spulletje over heen gegaan waardoor er wit uitgebeten vlekjes op zitten. Maar met dit grijs en mijn �camera� krijg je dat niet echt op de foto.
 

Terug
Bovenaan