Wat zou dit waard zijn?


Ziet er mooi uit.
De 2213 van eheim kan best hoor op die bak, maar ligt er ook een beetje aan wat je er mee wilt gaan doen. Voor een "normaal" gezelsschapsbakkie volstaat die prima op die bak.

Je zou spekkoper zijn als je die combi voor 50 euro zou kunnen kopen. Denk dat 80 a 100 euro er dichter bij komt.
 
Wil het gewoon als aquarium hebben staan in mijn huis, zoiets wat ik nu in 60cm heb, maar dan een stukkie groter ;) Een gezelsschapsbakkie inderdaad.
Ik wacht even reactie af van de verkoper, vind het op zich mooi aquarium! 1 meter is nu (helaas) wel het maximale wat ik kan laten in huis, anders had ik graag nog groter gewild.
 
En als voor het bestand dat je in gedachten hebt uiteindelijk wordt gedacht aan een groter filter kun je altijd nog de 2213 verkopen en de opbrengsten daarvan inzetten voor een ander, groter, filter. Zeker als dat spotprijsje van 50e wordt geaccepteerd.

~ Ivo
 
Is al afgewezen het bod. Heb er ��n van 80 geplaatst.
 
Is tich vlak bij jou Rick. Effe afspraakje maken om langs te gaan en dan je uiterste bod doen.
 
Even kijken of de verkoper reageert, tis ook maar even de vraag natuurlijk of de bak netjes en krasvrij is...
Ben vandaag en morgen sowieso druk. Kan er vanuit werk in 10 minuten zijn, maar eens kijken.
 
Heb even gemaild met wat vragen en dat ik wil komen kijken. Nu hoor ik vanzelf wel of ze het bod belachelijk of acceptabel vinden denk ik :p
 
Hmm, al reactie terug. Het is bijna zonder krassen (dus ze zijn er wel)..
Bod vinden ze te laag, willen er minimaal 130 voor hebben..
 
De bak staat er nu een paar dagen op. Je moet je nu gaan bedenken wat je ervoor over hebt. En daarnaar handelen. Kun/wil je nog wat hoger gaan of niet? Zo ja, dan zou ik de bak eerst willen zien en dan (als die okee is) je laatste bod uitbrengen.
 
Ja das een verstandige handelswijze. Persoonlijk zou ik er niet veel meer dan 100 voor over hebben als die in goede staat is (geen zichtbare krassen).
 
130 wil ik er niet aan uitgeven. Dan kan ik misschien beter even rustig verder kijken.
Stond hier in de buurt een zelfde rio 180, had ik 100 euro voor geboden, maar een kennis van hem wou hem toch hebben (rio 180 + JBL e901), vond ik in dit geval dan een betere deal.. Ik denk er wel even over na
 
Zeker, ik zou mp in ieder geval nog goed in de gaten houden.
130 euro zal die er waarschijnlijk ook niet voor vangen.
 

Terug
Bovenaan