Wat zijn dit voor rare beesten l?!?!

EmielRol

Well-known member
Lid geworden
15 december 2017
Berichten
130
Leeftijd
28
Ik had van de week watervlooien gekocht en O. A. Zaten daar deze rare beesten in ik vertrouwden het niet dus heb me vissen ook niet meer gegeven. Want kort daarop is een kreeft en een Danio overleden graag hoor ik van u.

Ps helaas kon ik geen betere foto van de beesten maken.

IMG_20180627_094009.jpg
 
Tot mn spijt kan ik hier niets van maken.
 
Tot mn spijt kan ik hier niets van maken.
Nee dat snap ik haha zijn ook moeilijk te fotograferen als je niet de nieuwste van de nieuwste telefoon hebt
 
Bij waterluizen kunnen witte muggenlarven larven zitten en die vinden vissen lekker.
Maar ook larven van water juffers en die wil je dr niet in.
Maar die vis je er gewoon uit.

Ik zou trouwens geen water luizen kopen.
De voedingswaarde waarde is gering en je betaald er best veel geld voor.

Zelf ga ik ze scheppen en zie het als een extra aardigheidje voor de vissen.
 
Nee dat snap ik haha zijn ook moeilijk te fotograferen als je niet de nieuwste van de nieuwste telefoon hebt
Zak ik:S:D ja vooruit :D een telefoon is geen fototoestel maar en telefoon :sorry::D:D
 
Even on topic....Ik zie zo dat dit een Plasticanto mysteryosus is, de TS heeft een supergoede foto gemaakt van een intrigerend fenomeen en dan hebben de leden het hier over de watervlooien.....Tsss.
;);)
 
Even on topic....Ik zie zo dat dit een Plasticanto mysteryosus is, de TS heeft een supergoede foto gemaakt van een intrigerend fenomeen en dan hebben de leden het hier over de watervlooien.....Tsss.
;);)

Ik wilde het niet gelijk zeggen en afwachten of een ander het ook zag:D:juggle:
 
Terug
Bovenaan