Wat heeft deze Gup?


fizz

Well-known member
Lid geworden
24 maart 2023
Berichten
61
Leeftijd
53
Wat is er met mijn gup?
Hij is sinds vanmorgen zo.
Hij is net in een schaaltje gezet, gaat zo naar mijn qarantainebak.
 

Bijlagen

  • video0f59b041-0fe9-4c64-b222-910eb6ece1d3video.mp4
    17.1 MB
Lijkt het zo of is hij zo mager en zit er iets wittigs bij zn buik. Het is de video van bovenaf slecht te zien en wat foto s of een video van de zijkant zou denk ik beter te beoordelen zijn.
 
Klopt iets wittigs ik heb geen idee
 
Ik zou proberen om betere foto s te nemen of een duidelijke video en heb je wat info over de bak en de medebewoners en hoelang je de vis hebt?
 
Ik zou proberen om betere foto s te nemen of een duidelijke video en heb je wat info over de bak en de medebewoners en hoelang je de vis hebt?
Ik zal dat straks proberen. Ik heb ze een maand het zijn 8 guppen 2 mannetjes en 6 vrouwtjes. verder zitten er blauwe garnalen bij meer niet. De bak is 60x30x30 groot.
 
De vis lijkt wel ergens tussen geweest, of de garnalen en dr rest van de guppys hebben van hm geprobeerd te eten. Hij mist in iedergeval zn schubben, het lijkt er op als of er niet veel leven meer in zit...

Het zou kunnen dat de gup al even zo zwemt en de rest van het aquarium alvast met opruimen wilde beginnen...
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-04-12-20-48-52-517_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-04-12-20-48-52-517_com.android.chrome.jpg
    35.7 KB · Weergaven: 53
  • Screenshot_2023-04-12-20-48-10-387_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-04-12-20-48-10-387_com.android.chrome.jpg
    31.2 KB · Weergaven: 52
  • Screenshot_2023-04-12-20-47-43-192_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-04-12-20-47-43-192_com.android.chrome.jpg
    43.8 KB · Weergaven: 54
Als ik het zo bekijk zou ik de vis uit zn lijden verlossen want dit ziet er niet best uit en zo klinkt het ook als ik je post lees. Als ze hem al gaan aanvreten en hij levenloos is dan is laten leven een lijdensweg imo.
 
Hij is dezelfde avond overleden helaas.
 
Jammer maar het hoort ook weer bij de hobby.
 
Hij is dezelfde avond overleden helaas.
Ik zie dit topic vandaag en wilde gelijk al reageren met: " die maakt het niet lang meer".
Typisch 'stervend visje gedrag '.

Wat hij mankeerde zal je waarschijnlijk nooit weten.
Misschien gewoon oud .
 
Ik zie dit topic vandaag en wilde gelijk al reageren met: " die maakt het niet lang meer".
Typisch 'stervend visje gedrag '.

Wat hij mankeerde zal je waarschijnlijk nooit weten.
Misschien gewoon oud .
Ja waarschijnlijk oud ze gingen achter elkaar zei petsplace ze zou ze ook niet meer afnemen. 3 dagen later gewone guppen weg en bak vol met endlers .....
 

Terug
Bovenaan