Wat gebruik je (het meest) om het forum te bezoeken?


Friesian

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 februari 2020
Berichten
4,969
Locatie
2e boom, 4e tak rechts.
Ik gebruik meestal de telefoon om het forum te bezoeken, soms een tablet of laptop. Wat gebruik jij om het forum te bezoeken?
  1. Telefoon
  2. Laptop
  3. Desktop
  4. Tablet
 
Standaard de laptop.
In de tuin van de zomer met de tablet.
Onderweg de telefoon.
 
Laptop die aan tv hangt, want ik kijk geen tv
Tablet
 
We beginnen mee te tellen.🙃
 
Standaard de laptop.
tablet.
Onderweg de telefoon.
 
Als ik even mag off-topicen: ik zie hoe onder elke post ^ 0 [zelfde pijltje maar dan naar beneden, maar die kon ik niet vinden] staan.
Als ik erop tik verschijnt er een groen 1tje.
Waar is dat voor?

Ik zie het niet bij andere topics.
 
Als ik even mag off-topicen: ik zie hoe onder elke post ^ 0 [zelfde pijltje maar dan naar beneden, maar die kon ik niet vinden] staan.
Als ik erop tik verschijnt er een groen 1tje.
Waar is dat voor?

Ik zie het niet bij andere topics.
Ik denk dat @Marcel even bezig is met wat aanpassingen, dit behoort uit te staan en is verder functieloos.
 
Ik bezoek het forum 95% van de tijd op de telefoon en soms op de desktop of laptop.

Op de telefoon werkt de website vrij lomp en gaat het regelmatig mis met typen of dingen aanklikken. Maar toch neem ik vaak de moeite niet om er een groter scherm bij te pakken. :oopss:

Kun je aan het beheer vragen, die zien dat in de statistieken wie met welk apparaat inlogd
Ik gok dat dat niet helemaal de insteek is van de topicstarter hoor. :p Je vraagt zoiets hier om een soort van persoonlijk verhaal te krijgen van mensen; niet puur om de gegevens zelf.
 
Laptop en soms de telefoon als we elders zijn. Maar zo'n telefoon, dat werkt niet echt handig.
 
standaard de desktop pc heel soms de laptop of telefoon
 
Als ik er een getal aan moet hangen:

60% IMac
30% IPhone
10% MacBook
 
Als ik op de bank zit de ipad (hele oude), maar als ik aan het studeren ben en/of artikelen wil schrijven/ plakken/knippen met foto's en filmpjes erbij gebruik ik liever de imac. Tegenwoordig merk ik dat filmpjes en foto's maken met de iphone en direct op youtube of in een topic plaatsen gemakkelijker is, dus die gebruik ik daar voor. Editen van filmpjes en muziek eronder zetten gaat weer beter met de imac. En als de ipad in de lader zit kijk ik snel even via mijn iphone voor updates.
 

Terug
Bovenaan