Waar Arduino upgraded learning kit bestellen?


M

Mark.K

Guest
Hey allemaal,

Aan de hand van DIT topic, heb ik besluiten om een Arduino upgraded learning kit te bestellen.
Nu vraag ik me af, zijn deze bij alle winkels gelijk?
En waar kan je deze het makkelijkst bestellen?
Ik heb de set tot nu toe alleen gevonden bij Bol (link) en bij Conrad (link)

Alvast bedankt!

Gr. Mark
 
Ik bestel zelf soms bij Bol.com.
Ze zijn vrij vlot met het verzenden en je kan netjes achteraf betalen. Bij Conrad duurt het in de regel ook iets langer is mijn ondervinding.
 
Heb zelf een arduino-clone gekocht bij deze webshop omdat dat goedkoper was en ik alles los wilde aanschaffen.
In z'n kit zitten namelijk een hoop dingen die je toch niet gebruikt en,
vond het niet nodig om 25 euro uit te geven aan wat draadjes en een aantal componenten.
Die dingen waar ik wel mee wil experimenteren heb ik vanuit China laten komen.

Overigens zit er bij dergelijke kits ook vaak geen echte arduino maar een clone.
 
ik heb voor mijn controller alles op evilbay gekocht.
draait nu ruim een jaar zonder noemenswaardige problemen
 
De beste arduino clone is de SainSmart. te koop op ebay. Ik zou zeker voor de mega gaan omdat de Uno erg outdated is en je erg weinig pins hebt. En het prijs verschil is niet zo heel groot. Een kit zal ik nooit kopen dit is vaker duurder dan wanneer je de dingen los koopt en de dingen die je krijgt zijn vaak niet relevant voor wat je daadwerkelijk wilt leren. Daarnaast staat alles wat je wil maken waarschijnlijk 1000x op het internet, staat et er niet op moet je je afvragen of het wel mogelijk is om te maken

Ik heb nu 4 Arduinos
1x Uno Klein en compact voor kleine projectjes(ledje aan uit of in die richting)
2x Mega Groot en beter goed voor veel leds aan te sturen gecompliceerde projecten zoals een aquarium computer.
1x Due Zelfde als de Mega alleen 20x sneller, let wel maximale voltage 3,3 volt wanneer er een analoog signaal binnen komt van meer dan 3.3v is hij direct kapot.

Ik gebruik nu 2 megas voor mijn aquarium computer, een speciaal voor de verlichting, temperatuur sensor en andere modules en de andere voor mijn lcd scherm. Deze met elkaar verbonden over I2C
 

Terug
Bovenaan