Vuurtetra's en neon tetra's of niet...?


V

Vera

Guest
Ik heb net neon tetra's en vuurtetra's gekocht maar ze zien er heel anders uit dan degenen die ik al in de bak heb.
De vuurtetra's zijn veel lichter en kleuren ook nog niet echt bij nu ze in de bak hangen te wennen. En de neon tetra's leken heel bleek maar kleuren nu wel bij. Alleen ze lijken qua kleuren niet echt op degenen die ik al in de bak heb.
Kan dit komen door stress of kou of zijn het net een andere soort vissen? Foto's ter verduidelijking.

20180828_161410.jpg


20180828_161501.jpg


20180828_161341.jpg


20180828_161357.jpg
 
Geef ze even om bij te trekken van transport... Dit zijn daadwerkelijk Neon- en vuurtetra's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vera
Ik zou ze ook na het loslaten een paar uur lekker laten wennen en dan trekt dat in de regel snel bij hoor.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Vera
Ok dank jullie wel. :)
 
Morgen zul je zien dat je ze niet anders vindt dan die je al had.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vera
Dat dus :)

Vissen verliezen tijdens transport echt heel veel kleur.

Bij de meeste is dit binnen een paar uur volledig terug, als je echt hele grote stresskippen hebt kan het wel is wat langer duren.

Zagen ze er in de winkel trouwens wel zo uit als de vissen die nu al in je bak zitten ????
 
  • Leuk
Waarderingen: Vera
Dat dus :)

Vissen verliezen tijdens transport echt heel veel kleur.

Bij de meeste is dit binnen een paar uur volledig terug, als je echt hele grote stresskippen hebt kan het wel is wat langer duren.

Zagen ze er in de winkel trouwens wel zo uit als de vissen die nu al in je bak zitten ????
Ze leken wel wat lichter maar niet heel erg bleek of zo.
 
Morgen zul je zien dat je ze niet anders vindt dan die je al had.
Ze zien er al veel beter uit alleen de neon tetra's lijken meer blauw terwijl degenen die ik al had meer groen zijn.
 

Terug
Bovenaan