Vragen over schuimnest colisa chuna gold


M

Michaela

Guest
Sinds 2 dagen heb ik een schuimnest.

- Hoe kan ik ontdekken/weten of ik kleintjes zal krijgen?
- Temp staat op 24 graden moet ik deze nog wat hoger gaan zetten? Enige medebewoners zijn vuurgarnalen.
- Ik zag een van de vrouwtjes ook bellen maken is dat normaal?
- Het ene vrouwtje jaagt de andere vaak weg bij het mannetje en schuimnest moet ik hier wat mee.. beide vrouwtje draaien zo nu en dan om het mannetje heen.

- Wat moet ik evt nog meer weten om te doen?
 
Er staat de waterspiegel tot 12 cm laten dalen.. ik denk dat ik dan met mijn pompje in de problemen kom.. Als het minder is zou dat een probleem zijn?

Tot hoe hoog kan de temp voor de vuurtjes? Ik heb ook 6 zwangere, peuters en baby's erin zitten :)

Ik heb een andere bak maar die is nog geen 4 weken ingedraaid zou dat een heel groot probleem zijn als ik ze daar in doe wanneer dit nodig is.. waardes zijn ongeveer net als in de bak waarin ze zitten. Ik heb dan alleen 1 probleem denk ik.. er zitten nog 2 bewoners is van de overname.. kunnen ze daarbij.. hier de foto's van die bewoners
20170315_174440.jpg
20170315_210817.jpg
 
Vijfstreepbarbeel eet de kleintjes op. Nadat ze bij mij in de bak de jongen van de Diamantgoerami hadden ontdekt (duurde wel een tijdje..) snoepten ze er van.
 
Moet ik niet de volwassenen verplaatsen dan? Want dat had ik begrepen.

Ik heb er daar maar 1 van in (vijfstreepbarbeel en 1 algeneter) weet ook niet wat ik anders met deze 2 moet doen :S
 

Terug
Bovenaan