Vraag over de snakeheads


Marlau

Active member
Lid geworden
1 augustus 2021
Berichten
28
Leeftijd
50
Wij hebben een 'denken we' een koppel snakeheads...maandenlang liggen ze op elkaar...constant.

Nu sinds een week ligt de een aan de linkerkant van de bak en de ander uiters rechts...

Kan iemand mij vertellen wat voor gedrag dit kan zijn?
 
Wij hebben een 'denken we' een koppel snakeheads...maandenlang liggen ze op elkaar...constant.

Nu sinds een week ligt de een aan de linkerkant van de bak en de ander uiters rechts...

Kan iemand mij vertellen wat voor gedrag dit kan zijn?
Hoe heb je dit koppel gekregen?
ben je begonnen met 10 baby snakeheads?

Ik vermoed helaas voor je dat je geen koppel hebt en ze elkaar mogelijk snel zullen vermoorden. Koppel krijgen van slangenkoppen kan erg lastig zijn.
btw wat voor snakeheads gaat het hier over? foto van de bak is altijd leuk en handig :)
 
Huwelijksproblemen :deal:

Of het is inderdaad gewoon geen koppel.. 1m +1v bij elkaar zetten (als al duidelijk te bepalen is wat wat is) is niet per definitie een koppel.. zijn net mensen :))
 
Hoe heb je dit koppel gekregen? ben je begonnen met 10 baby snakeheads? Ik vermoed helaas voor je dat je geen koppel hebt en ze elkaar mogelijk snel zullen vermoorden. Koppel krijgen van slangenkoppen kan erg lastig zijn. btw wat voor snakeheads gaat het hier over? foto van de bak is altijd leuk en handig :)
 

Bijlagen

  • 1648570293787548543592879883793.jpg
    1648570293787548543592879883793.jpg
    191.5 KB · Weergaven: 137
channa auramaticula is geen goede vis om te houden met andere vissen. Ze hebben koude winters nodig en zullen niet oud worden zonder dit.
Kortom ze hebben een speciaal bak nodig dit voorkomt stress en verklaard mogelijk waarom ze meer in een hoek liggen dan normaal
 
channa auramaticula is geen goede vis om te houden met andere vissen. Ze hebben koude winters nodig en zullen niet oud worden zonder dit.
Kortom ze hebben een speciaal bak nodig dit voorkomt stress en verklaard mogelijk waarom ze meer in een hoek liggen dan normaal
Duidelijk. Dank je wel...we gaan dit oplossen
 
'
More importantly still C. aurantimaculata must not be maintained at a constant temperature but provided with natural seasonal variation in the form of defined winter and summer periods.

During the colder period the fish do not require much food and the water level can be allowed to fall without additional top-ups.'
Temperature: 10 – 28 °C
 

Terug
Bovenaan