Voorstelrondje


B

Broertie

Guest
Goedendag,

Bij deze wil ik me dan ook even voorstellen. Ik ben Renger en kom uit Rijssen in het schone oosten des lands. Vroeger (toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies... ) heb ik al eens aquaria gehad, een 200 liter gezelschapsbak en een en een garnalenbakje van 30 liter. Door omstandigheden ermee gestopt en na een bezoekje aan het vivarium dit jaar heeft het virus weer toegeslagen. Heb een 55 liter bakje opgestart met extern filter met de nadruk op de inrichting welke nu staat in te draaien en het is de bedoeling dat er wat kardinaaltjes en crystal redjes bij in komen.
2581a0x.jpg


Verder heb ik als hobbies hardlopen, biljarten en pennen maken op de draaibank.

Mochten er verder nog vragen zijn, stel ze gerust!

Met vriendelijke groet,

Broertie
 
Welkom, leuk bakje, vind je dat niet enorm duur voer voor je kardinalen die crystalredgarnalen? ze kweken al niet makkelijk en wat er word gekweekt verdwijnt in de bekken van de kardinalen
 
Broertie, of Breurtie zoals wij het hier zeggen in het oosten, welkom en veel plezier op het forum.
Biljarten heb ik ook jaren gedaan, beetje wedstrijden op een laag nivo.
In rijssen zit mijn vaste LFS waar ik de meeste spullen haal. Goede plek.
 
Welkom, leuk bakje, vind je dat niet enorm duur voer voor je kardinalen die crystalredgarnalen? ze kweken al niet makkelijk en wat er word gekweekt verdwijnt in de bekken van de kardinalen
Ik heb al eerder in mijn garnalenbakje crystal reds met kardinaaltetra's gehad en dat ging allemaal prima. De garnalen plantten zich lustig voort en natuurlijk zal er af en toe eens een jonkie opgepeuzeld zijn, maar de populatie groeide gestaag.
 
Kijk, gelijk al adviezen tijdens het voorstellen, daar hou ik van! :thumbs: Het bewonersbestand is ook nog maar een idee, ik heb nog tijd! Hoe denken jullie dan hierover: Crystal redjes met een paar Dario Dario's en een klein schooltje Rasbora Galaxy's?
 

Terug
Bovenaan