Voorstellen


Freakert

Member
Lid geworden
7 december 2022
Berichten
16
Leeftijd
38
Hallo,

Ik ben Mark, 37 jaartjes jong.
Ik heb al een goede 25 jaar aquaria.
Op het moment een bak van 1 meter staan.

Hier terecht gekomen met wat vragen over plantjes.

Groeten

20211104_195745.jpg
 
Welkom:) en een mooie bak zo!
 
Welkom en ik hoop dat je antwoord op al je vragen krijgt!
 
Welkom, jammer van die luchtbubbels onder je achtergrondposter dat ontsiert de bak enorm
 
Ik hoop dat het ooit zo ver komt dat er zoveel plant staat dat de achterwand niet meer zichtbaar is;)
 
Ik hoop dat het ooit zo ver komt dat er zoveel plant staat dat de achterwand niet meer zichtbaar is;)
Of je haald de poster eraf (zit gewoon met water erop geplakt) en neem je een houten plaat die je in iedere gewenste kleur verft met latex en dan zet je die achter je aquarium, kan je overigens ook tempex voor gebruiken en dat verven met latex, is je aquarium gelijk wat geisoleerd
 
Welkom, jammer van die luchtbubbels onder je achtergrondposter dat ontsiert de bak enorm
Sjeezes mina, Antje. 😑 Je hebt ook echt nul gevoel voor tact.

Intensifies You Are Crazy GIF by Mashed


Ik hoop dat het ooit zo ver komt dat er zoveel plant staat dat de achterwand niet meer zichtbaar is;)
Ik hoop dat het ooit zo ver komt dat er zóveel planten staan in de bakken van @Nicolientje-W, dat ze haar huis gaan overwoekeren en haar computer en telefoon opslokken als bemesting. 🙏🙏

Welkom op het Aquaforum!!!
 
Sjeezes mina, Antje. 😑 Je hebt ook echt nul gevoel voor tact.

Intensifies You Are Crazy GIF by Mashed



Ik hoop dat het ooit zo ver komt dat er zóveel planten staan in de bakken van @Nicolientje-W, dat ze haar huis gaan overwoekeren en haar computer en telefoon opslokken als bemesting. 🙏🙏

Welkom op het Aquaforum!!!
Utopie: ik heb geen enkel aquarium meer (wel een beetje bij de les blijven he :LOL:
 
Of je haald de poster eraf (zit gewoon met water erop geplakt) en neem je een houten plaat die je in iedere gewenste kleur verft met latex en dan zet je die achter je aquarium, kan je overigens ook tempex voor gebruiken en dat verven met latex, is je aquarium gelijk wat geisoleerd

Misschien doe ik hem er ooit nog eens opnieuw op, misschien niet. De luchtbellen zie je vooral op fotos, in het echt valt het wel mee. Laagje tempex achter het aquarium is wel een goed idee, dat kan ik er nog wel achter maken
 
Sjeezes mina, Antje. 😑 Je hebt ook echt nul gevoel voor tact.

Intensifies You Are Crazy GIF by Mashed



Ik hoop dat het ooit zo ver komt dat er zóveel planten staan in de bakken van @Nicolientje-W, dat ze haar huis gaan overwoekeren en haar computer en telefoon opslokken als bemesting. 🙏🙏

Welkom op het Aquaforum!!!
Ik geloof dat iemand zo'n handig kraaiennest zoals vroeger in scheepsmasten kan beeldsjouwen.;):):DD
 

Terug
Bovenaan