Voorstellen


Takje

Member
Lid geworden
6 augustus 2020
Berichten
11
Leeftijd
37
Hallo allemaal,
een paar weken geleden kwam dochterlief (8 jr) thuis met kikkervisjes. Ze wilde ze graag houden. We hebben gewacht tot er een paar kikkervisjes kikkers zijn geworden en hebben ze toen vrij gelaten. Dochter was het er niet mee eens en wilde ze allemaal houden :) Ik heb haar daarom een goudvis beloofd. Uiteindelijk 2 sluierstaarten gekocht en in een kom gedaan, maar het zat me niet lekker.
Mijn schoonmoeder kwam langs en vertelde dat ze haar aquarium weg wilde doen. Zo geschiedde en nu hebben de sluierstaarten een aquarium met filter etc. Ziet er super leuk uit! Ik denk dat het een 50 of 60 liters aquarium is. We hebben er nog een maatje bij gekocht en nu zwemmen ze met 2 algeneters en wat helena slakjes door het aquarium.
Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden en ben veel aan het lezen op internet. Ik wil in de toekomst graag een aquarium met tropische vissen, maar voordat we zover zijn wil ik er meer over leren. Ik ben hier dus om veel te leren en advies te vragen.
 
Laatst bewerkt:
Welkom op het AF, om je nieuwe hobby nog leuker te maken heb je hier nog wat lees stof waar je je wel in kan verdiepen.
 
Welkom, verstandige keuze ze niet in die kom te laten zitten, onderstaande foto geeft aan waarom
sluierstaart.png
 

Terug
Bovenaan