voedingscapsules


Tuinkabouter je mag mij gerust eens de prijs bezorgen! ;) alsook prijs voor een deel van de zak (zonder capsules :p)
 
Ik denk dat het handig is om "bestellingen" en andere info via de pb te regelen;)
 
Ziet er niet hetzelfde uit als de korrels van backplay, maar wel hetzelfde gewicht.
Zal ff kijken wat de uitwerking is in het aquarium straks

ECFE33E9-3DD6-42FE-A5E3-4975C6D06FD0.jpeg
 
Het gaat om wat erin zit denk ik en niet zozeer wat de kleur is toch? Hier zitten ook de nodige sporen in begrijp ik?
 
  • Leuk
Waarderingen: yov
Weet je niet de samenstelling dan en welke sporen er eventueel inzitten?
 
Dit is de inhoud van de witte cabs van backplay.
10236AD1-2754-40E1-A511-E5B29A285FE5.jpeg
 
Daar zit wel alles in zoals ik het zie.
 
Jah daarom, en in Amerika gebruiken ze dit spul met succes...
 
Zo net ff 30-40 van die pillen erin geprakt.
En nu maar wachten
 
  • Leuk
Waarderingen: yov
Hoe bevalt het tot nu toe? En wanneer kunnen we bestellen :p
 
Maar ja 25 kilo is wel heel erg veel
 
Zou wel een paar ons willen hebben.
 
Met 250 gram kom je al een heel eind maar ja dan moet je nog capsules hebben en deze vullen.
 
Daar is ook wel aan te komen
 
Nou ja Opzich is het nog te vroeg om echt wat te zeggen.
Maar ik merk wel dat de meeste planten in een hoger tempo nieuwe bladeren aan maken en meteen al intenser zijn van kleur, hoewel dit echt minimaal is.

Maar ik hoop binnenkort me capsules te krijgen, me osmocote heb ik al liggeb
 
:) super. Mocht je aan bestellingen doen hoor ik het graag :)

Groetjes
 
Nou ja Opzich is het nog te vroeg om echt wat te zeggen.
Maar ik merk wel dat de meeste planten in een hoger tempo nieuwe bladeren aan maken en meteen al intenser zijn van kleur, hoewel dit echt minimaal is.

Maar ik hoop binnenkort me capsules te krijgen, me osmocote heb ik al liggeb


Ik neem aan dat je ook garantie gaat geven in het geval dat je ze zal gaan verkopen:D:D;)
 
Wil je goede plantenbemesting: de EI (lid Backplay verkoopt overigens prima plantenvoeding)
maar reageert niet dus hier ligt een kans voor tuinkabouter.
 
Haha, ja je hebt gelijk maar ik weet niet wat de reden hiervan is en hou dus hoop dat ie snel weer hier terug is te vinden;). Ook al gezien de kennis die hij in huis heeft.
 
Garantie tot de deur hè :p
Maar het is vooral omdat ik niet zeker weet wat er in de capsules van backplay zit.
 
Haha okee, garantie tot je deurmat :p is het al verder dan je deur :p

Maar zoals we allemaal weten is geen aquarium hetzelfde en zal ook iedereen andere resultaten krijgen.

Maar alles is beter dan niks doen, en ik verwacht wel mooie resultaten te behalen met de osmocote puur omdat het een “complete” wortel bemester is die door de “osmotische”coating alles gecontroleerd los laat.

Ben daarom ook wat minder bang voor het lekken van voeding de waterkolom in
 
Ja het zal nergens gelijk uitpakken maar ja dat weten we natuurlijk. Ik ben wel blij met je ruimhartige garantie beleid:D;)
 
hoi terug van weg geweest ik heb me op een site met alle spoor elementen en dergelijke ook een zakje gekocht en capsules. ik zit op een gewicht van 0,7 gram ze zitten al een tijdje in mijn aquarium en ik heb wel het idee dat mijn planten het weer langzaam aan oppakken
 
Ja het zal vast ook niet per capsule gelijk zijn. Als Tuinkabouter ze allemaal op en gelijk gewicht moet maken dan gaan ze 2 euro per stuk kosten denk ik:D:D
 
ja dat denk ik ook ik doe gewoon ongeveer ik schep gewoon met mijn capsule iets er in en in elkaar zetten voor eigen gebruik is dat prima te doen maar voor masaal wat te maken is veel werk.

heb wel al iets gevonden om heel goed koop heel veel capsules te maken. helaas nog geen tijd gehad om dat uit te proberen maar het zou moeten lukken. kun je dan gewoon van paar stukken hout en wat potloodjes maken na deel is dat je zelf de boven overal er op moet duwen
 
Zo n geval om te vullen is vrij eenvoudig te maken voor een handige Harry heb ik gezien.
 
Ik heet geen Harrie dus ik zou voor iets kant en klaar gaan
 

Terug
Bovenaan