voederautomaat op stabilisatie strip plaatsen


jan fokke

Well-known member
Lid geworden
11 augustus 2011
Berichten
2,832
Leeftijd
41
Locatie
leeuwarden
Ik vroeg me af of het ook mogelijjk is om een voederautomaat op je stabilisatie strip te plaatsen onder de ligtkap. Omdat ik stabilisatie strips heb van rond de 15 a 20 cm. Wou ik weten of het ook mogelijk is om hier een voederautomaat te plaatsen.
 
Ik denk dat het voer vochtig word,en gaat plakken.Qua gewicht is het geen probleem voor de strip.
 
nee oke dat het voor het gewicht niks uit maakt heb er soms ook wel eens een steen op liggen en dat gaat ook goed dus een voer automaat moet die ook makkelijk kunnen houden. Maar kan je dat niet oplossen door er een luchtpompje op aan te sluiten om het voer droog te houden. en kan de electronica het wel aan om in een vochtige omgeving te staan. Hier ook even een foto om te kunnen zien hoe de stabilisatie strips zitten.

525417jan_fokke_0_82_20150426_102038.jpg
 
Ik denk idd dat vocht (condens) het grootste probleem is.Maar waarom onder de kap plaatsen?
 
omdat het een zelf gemaakte lichtkap is en ik er eigenlijk geen gat in wil boren
 
Dat heb ik zelf al eens ondervonden en dat gaat niet werken. zoals hierboven wordt je voer een natte massa.
 
oke dan zal ik wel een gat moeten boren in de kap
 
Wil je het voederautomaat gebruiken tijdens de vakantie? Indien ja, ik weet niet hoe lang je van plan bent weg te gaan maar vissen kunnen sowieso wel 1 week zonder eten, indien je langer weg gaat zou ik proberen iemand te vinden die misschien enkele keren wil komen voeren.
 

Terug
Bovenaan