Vivarium koop


Wat heb jij gekocht op Vivarium? En waarom?
HVP RGB lamp (omdat ik 'm nodig had)
Garnalen voer (om te voorkomen dat de garnalen honger lijden)
2 halve kokosnoten (had mevrouw macmasteri om gevraagd)
15 zakjes levend voer (om op de boterham te smeren)
1 Broodje Unox + drankje (m'n maag begon te knorren)
1 parkeerkaart (omdat ik anders niet weg mocht rijden)

en zal nog wel iets vergeten zijn...
 
Om bij Joost aan te sluiten,

Frietje met frikandel anders kon ik mijn zakken niet dragen 😜.

Deze spullen denk ik nodig te hebben 😄.

20221001_140204.jpg
20221001_140115.jpg
 
Kno3
Aquariumplanten
Heel veel vissenvoer

Lunch
Uitrijkaart
 

Bijlagen

  • IMG-20221001-WA0035.jpeg
    IMG-20221001-WA0035.jpeg
    104.6 KB · Weergaven: 69
  • IMG-20221001-WA0024.jpeg
    IMG-20221001-WA0024.jpeg
    187.5 KB · Weergaven: 65
  • IMG-20221001-WA0017.jpeg
    IMG-20221001-WA0017.jpeg
    90.6 KB · Weergaven: 72
  • IMG-20221001-WA0019.jpeg
    IMG-20221001-WA0019.jpeg
    129.8 KB · Weergaven: 63
Helemaal niks :cry: Gauw maar verhuizen en weer een aquarium kopen, het kriebelt toch wel...
 
Een HVP goldline 1150 en een thermometer van een euro. Ik kwam voor X. Signum van Stanovic, maar die waren vroeg op de zaterdag al weg.

De aanschaffen maar gedaan om niet voor jan met de korte achternaam afgerezen te zijn...
 
Ik vond het een geslaagde beurs dit jaar, natuurlijk ook doordat het enkele jaren niet door kon gaan en dan heb je er extra zin in.
Heb meegenomen wat ik van te voren had gepland m.u.v. een plantje.
Bij aquabeek was het zondag redelijk rustig op het moment dat ik rondkeek. Ik heb meegenomen marmerbijlzalmen en otocinclissen en aardig wat plantenvoeding. Daar heb ik voorlopig weer voldoende van.
Nog even gesproken met Crash van de vissencreche van het forum, hij had het aardig druk in zijn eentje .
 
Ik vond het een geslaagde beurs dit jaar, natuurlijk ook doordat het enkele jaren niet door kon gaan en dan heb je er extra zin in.
Heb meegenomen wat ik van te voren had gepland m.u.v. een plantje.
Bij aquabeek was het zondag redelijk rustig op het moment dat ik rondkeek. Ik heb meegenomen marmerbijlzalmen en otocinclissen en aardig wat plantenvoeding. Daar heb ik voorlopig weer voldoende van.
Nog even gesproken met Crash van de vissencreche van het forum, hij had het aardig druk in zijn eentje .
Ik vond het maar een saaie bedoeling. Het aanbod was karig, en bij veel stands vrijwel identiek. Hopelijk volgend jaar beter.
 
Ik zag wel vanaf de bovenste etage dat Aquabeek er was. Maar beneden kreeg ik het niet gevonden.

Ik vond het erg leuk. De uitleg bij Oase hoe een paludarium werkt, de inrichting met sproeiers was heel leerzaam.

Ik denk dat Crash niet weet dattie met een paerdjuh heeft gesproken en geholpen
 
Ik heb wat voer ingeslagen (niet teveel want ik kreeg ook nog het nodige aan voer mee van wat Italianen die dat weekend waren overgekomen). Wat vissen die ik geregeld had opgehaald (altijd fijn om dat te kunnen regelen tussen standhouders onderling). Verder eigenlijk niets meer dan dat.
Ik vond het maar een saaie bedoeling. Het aanbod was karig, en bij veel stands vrijwel identiek. Hopelijk volgend jaar beter.
Ik kan stellen dat wij deze editie minder standhouders hadden dan normaal. Ik kan me dan wel iets bij indenken dat je zo denkt over deze editie. Qua bezoekersaantal was het ook minder dan normaal. Ondanks dat het wel druk was en m.n. op zaterdag dan. Persoonlijk heb ik er wel weer van genoten.
Het aanbod van dieren was ook minder (ongeacht vissen, geleedpotigen, reptielen en amfibieën) dit jaar. Heeft o.m. ook te maken met het nodige papierwerk dat men erbij behoort te hebben. Hetgeen niet alle standhouders voor elkaar hadden (m.n. wat buitenlandse standhouders). Zo waren er standhouders die enkel toebehoren dan maar aanboden i.p.v. dieren en standhouders die maar besloten hadden om geen plaats te nemen dit keer. Die zag ik dan als bezoeker opdraven (al dan niet als VIP-gast).
 
Helaas veel minder standhouders dan normaal inderdaad. De bovenverdieping vond ik dit jaar wat boeiender dan andere jaren, al vind ik nog steeds dat er boven wel iets meer moet komen. Er waren ook nog steeds stands die alleen het meest simpel aanbod aan superfish spullen hadden voor normale prijzen of zelfs duurder. Waarom kom je dan op een beurs staan?

Maar goed, nog steeds mooie, bijzondere vissen gezien, leuke mensen ontmoet en leuke deals gescoord. Voor het eerst heb ik het gevoel gehad dat er daadwerkelijk goedkopere spullen waren. Planten waren ontzettend goedkoop bv.

1665607673628.png
 
Ze zullen vast nog wel de bezoekersaantallen bekend maken en ik ben benieuwd hoeveel dat er waren tov 2019.
 
Ze zullen vast nog wel de bezoekersaantallen bekend maken en ik ben benieuwd hoeveel dat er waren tov 2019.
Ik hoorde van veel standhouders dat het erg rustig was in verhouding. Ik vond het persoonlijk al druk zat zo met in de rij staan om een stukje hout te kunnen bekijken

Wij zijn naar huis gegaan met een stuk kurk voor bij de hamster in het hok en een heremietkreeftje voor in het water :DD
 

Terug
Bovenaan