Visbestand Juwel vision 260


sjoerdve92

New member
Lid geworden
2 augustus 2023
Berichten
3
Leeftijd
32
Beste mede aquarium hobbyisten,

Binnenkort wil ik een Juwel vision 260 aanschaffen. Ben van plan om het interne filter eruit te halen en een extern filter aan te sluiten. Ik zit alleen nog te twijfelen over mijn visbestand.

Ik denk aan de volgende vissen:
L128 blue phantom 1x
Diamant gourami 2x
Kardinaal tetra 30x
Rasbora espei 15x
Groepje Corydoras, welke het worden moet ik nog kijken.

Mss nog 3a4 Bora Bora.

Ik ben benieuwd naar jullie meningen.
 
Ik zou van de gourami's er 3 maken, dan kan de man zijn aandacht verdelen over de dames.
2 scholen door elkaar is een keuze, voor de vissen maakt het niets uit, maar het geeft een drukker beeld in je bak.

Wat bedoel je met bora bora's?

Verder klinkt het wel goed.
 
Dankjewel voor je reactie, ja ik twijfel inderdaad nog een beetje of ik 1 of 2 scholen doe. Misschien 1 grote van kardinaal tetra zou wel mooi zijn.

Ik bedoelde de Dario Dario ipv Bora BorašŸ˜…
 
ik zal de gourami inderdaad meerdere vrouwtjes bij elkaar doen en 1 man ik heb die fout ook gemaakt met 1 man 1 vrouw. het vrouwtje heeft het niet overleefd ze werd de hele tijd achterna gezeten en liep ook verwondingen op.
van de cory zal ik er een stuk of 8/10 kopen wil je ze zien en gelukkig hebben. ik heb er nu 3 in mijn bak (ik ga de groep binnekort vergroten) maar zie dat ze veel schuilen.
die l128 kan wel best groot worden en zie dat ze voor rond de 100 gaan? misschien als je toch al aan dat bedrag zit om te kijken naar een l46 blijft een stuk kleiner ook...
 
Dario dario, ja dat verklaart veel. Dat is wel weer een vis in het midden, ik vrees dat dat gewoon te vol en chaotisch gaat ogen.
En heb je de waterwaarden allemaal met elkaar gecheckt? Ik zeg niet dat het niet kan, bij elkaar, ik weet zo niet uit mijn hoofd wat ze allemaal precies nodig hebben, maar het kriebelt of dat wel bij elkaar klopt.
 

Terug
Bovenaan