Visbestand 1m50x0.6mx0.5m


N

Natasj

Guest
Mijn visbestand: (niet optimaal dat weet ik maar kan geen vissen doden of wegspoelen)

- Bijlzalm (4)*
- Scalare Mix (6)
- Neon Tetra (9) (zaten erbij vanaf de maanvissen jong waren en er blijven ervan tot nu toe - 1jaar)
- Bloedvlek tetra (6)
- Zwarte fantoomzalm (7)
- Reuze Danio (4)* (zijn te actief voor mijn bak)
- Clown Botia (2)*
- Coridoras (8)*
- Plecostomus (1) (kan ik geen afscheid van nemen - is wel rustig)
- Gibbiceps (1)* (denk ik volgens opzoekingswerk)
- L nr (1)* (bruin oranje strepen)
- Gouden siameese algeneeters (3)* (moeten er eigenlijk echt uit, iemand intresse??)
- Otocinclus affinis (2)*
- Hiernaast zitten er nog een stuk of 5 black molly's in van mijn oude bak die ook binnenkort in een nieuwe kleine bak mogen.
- De soorten met * naast heb ik gekregen van vriendin die stopte (vertrok op erasmus) en hoorde dat ik een grootte bak aangekocht had. Waar ik toen heel blij mee was maar nu wat ambetante situaties geeft.


Iemand die eventueel een idee of ik op het goede spoor ben met de toekomst aanpassingen? Of welke vissoorten ook nog leuk zijn om erbij te zetten? Of zit er genoeg vis in? :p
 
Zou beginnen met vissen weg te doen, en daarna minder soorten in grotere groepen.

Je hoeft een vis niet dood te maken of door te spoelen, je kan ze ook aanbieden op MP of wellicht wil een aquariumzaak in de buurt ze wel hebben (in beide gevallen zul je er weinig tot niks voor terugkrijgen)
 
Zou beginnen met vissen weg te doen, en daarna minder soorten in grotere groepen.

Je hoeft een vis niet dood te maken of door te spoelen, je kan ze ook aanbieden op MP of wellicht wil een aquariumzaak in de buurt ze wel hebben (in beide gevallen zul je er weinig tot niks voor terugkrijgen)

Ik heb reeds een aantal vissen online gezet gratis maar geen respons. & De winkels waar ik ga willen geen vissen van andere mensen behalve van hun kwekers. Maar ik start binnekort mijn andere kleinere bak op. Daar zouden de molly’s ingaan, war steek ik daar dan best nog bij?
 

Terug
Bovenaan