Vianen (NL)-Aqua Amazon


coenb

Well-known member
Lid geworden
3 maart 2009
Berichten
778
Locatie
Huissen
Tot mijn verbazing zag ik hier geen review van Aqua Amazon. Ik heb er recentelijk online besteld en ben er geweest. Dus neem ik even initiatief.

Ik had wat leuke "L-nummers" via internet bij hun besteld. Na eerst uitvoerig via de mail contact met ze te hebben gehad kwam de bestelling netjes via UPC bij mij thuis aan. Ik was verbaasd hoe netjes alles was ingepakt, het water was nog mooi op temperatuur. De vissen zagen er niet gestresst uit.

Omdat ik later onverwacht in de buurt was ben ik er ook even persoonlijk langs geweest. De winkel is wat kleiner dan ik had verwacht, maar ze gaven aan binnenkort waarschijnlijk naar een grotere locatie te gaan verhuizen. De winkel zelf is in eerste instantie lastig te vinden. Je moet even een soort bedrijfsoprit op en dan "plotseling" zie je om de hoek een partytent met daarachter de ingang van de winkel/showroom.

Ontvangst is vriendelijk en ik werd goed geholpen door Dennis en Eva . Dus een mooie winkel, kennis van zaken en een groot assortiment (ben een beetje verliefd geworden op hun legholen die ze zelf laten maken).

www.aqua-amazon.nl
 
Levende have verstuurd via het internet... Ik heb er geen ervaringen mee maar blijf er toch wat vreemd tegenaan kijken.
 
Levende have verstuurd via het internet... Ik heb er geen ervaringen mee maar blijf er toch wat vreemd tegenaan kijken.
Alle WF vissen worden ook "verstuurd" dus dat is op zich niet helemaal vreemd. Wel verschilt de methode en de leverancier. Ik heb diverse malen vissen laten versturen en in alle gevallen ging dit goed. In Duitsland hebben sommige winkels nachtverzending, vissen worden in de namiddag gevangen en gaan direct op transport en komen 's nachts al aan. Maar ook als ze iets langer onderweg zijn, goed ingepakt zijn (met een heatpack) en met zorg worden behandelt gaat dit echt goed.

Wat je natuurlijk wel mist is het persoonlijk kunnen bekijken en uitselecteren van de vissen, dus ik doe dit alleen bij leveranciers die ik persoonlijk ken en vertrouw.
 
Ik ben er zelf ook een keer wezen kijken en in mijn ogen één van de weinig echte Zuid Amerikaanse vissen speciaalzaken.

Ze hebben een hoop grotere L-nummers zitten in mooie bakken! Alles ziet er tevens goed onderhouden uit en de prijzen zijn prima

Volgens hun Facebook gaan ze binnenkort verhuizen naar een groter pand. Rond die tijd ga ik wel weer een keer kijken bij ze.
 
Levende have verstuurd via het internet... Ik heb er geen ervaringen mee maar blijf er toch wat vreemd tegenaan kijken.
Hoe dacht je dan dat al die neon tetra's etc. etc. etc. in onze bakken komen?
 
Ik kom er regelmatig met mijn zoon, schitterende zaak worden er altijd perfect geholpen. Mijn Altums F1 komen daar ook vandaan. Ze gaan een grotere zaak betrekken. het wordt een wereldzaak.:thumbs:
 
Ik heb wat posten verwijderd omdat het niet de bedoeling is om zaken van een andere koper aan te halen. Zie hiervoor de toelichting bij dit topic.

-Het is niet de bedoeling om een discussie te voeren over de afhandeling van bepaalde zaken tussen winkelier en koper. Een lid mag een post doen, de winkelier hierop reageren, daarna is dit 'euvel' verholpen.
 
Owh oké ik vroeg het mij vooral af maar goed
Goed dat je onderzoek doet hoor daar is niets mis mee. Het staat op de verkeerde plek in het forum of dit forum is er niet geschikt voor. Met je vraag was niets mis 😊
 
Ben er niet lang geleden geweest. Vind het persoonlijk niet zo een heel fijn winkel. Het is in mijn mening een leuk winkel om als je in de buurt bent ff langs te gaan. Maar om er speciaal heen te gaan, zal ik zelf niet snel doen.
Reden is ene klein winkel, wat weer resulteert als het te druk is, dat je dan het gevoel krijgt dat je moet opschieten.
 

Terug
Bovenaan