Verwarmingen


D

dschaap

Guest
Hallo allemaal,

Nu ik hier een 10 tal verwarmingen buiten gebruik heb liggen vraag ik me af wat ik er voor kan krijgen.
Ik heb:
50 watt
100 watt
200 watt
300 watt

Hoeveel zou ik per stuk hiervoor kunnen vragen?
 
Hier bijna om de hoek is een soortement kringloop aquariumwinkel. Verwarmingen liggen daar 2e hands voor 5 euro P/s
 
Ligt er aan welk merk het is,
voor een verwarming van J�ger zal je meer kunnen vragen dan voor eentje van bv. een huismerk.

Maar als ik een prijs moet noemen, vanaf 3 euro tot 8 euro.
 
als ik 11 euro voor een 100 watt uit moet geven geef ik l;iever een paar euro meer uit en heb ik een nieuwe

ligt echt aan het merk als ik er meer voor uit wil geven 2de hands


volgens mij is C�dric Vleminckx bezig om bovenaan in de top van de actiefste posters van de afgelopen 30 dagen te komen
 
patty776 zei:
als ik 11 euro voor een 100 watt uit moet geven geef ik l;iever een paar euro meer uit en heb ik een nieuwe

ligt echt aan het merk als ik er meer voor uit wil geven 2de hands


volgens mij is C�dric Vleminckx bezig om bovenaan in de top van de actiefste posters van de afgelopen 30 dagen te komen

Waarom zou ik dit doen?
 
Zal vast geen opzet zijn, maar het is wel handig om zoveel mogelijk in 1 post te plaatsen. Dat is ook vaak overzichtelijker ;).
 
luc zei:
Ligt er aan welk merk het is,
voor een verwarming van J�ger zal je meer kunnen vragen dan voor eentje van bv. een huismerk.

Maar als ik een prijs moet noemen, vanaf 3 euro tot 8 euro.

Dat is denk ik geen verkeerd advies. Je kan al een 50W van Juwel krijgen voor rond de 15 euro, maar goed het is zoals al is gezegd ook van het merk afhankelijk en van de leeftijd.
Er zijn altijd mensen die de hoofdprijs proberen te krijgen en dan is een paar euro meer voor een nieuwe een betere keus denk ik.
 

Terug
Bovenaan